Gå til innhold

hvilken rugedag var dere på første gang dere testet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satt inn 2 egg , testet på rd 8 , ( og hver dag etter det )

og det var bare dumt...

Men det ble aldri noe positiv , siden ingen av eggene festet seg...

Lurest å vente til i hvertfall dagen før b.p .

Jeg fikk beskjed å teste etter 14 dager men klarte ikke å vente riktig så lenge og tok testen etter 12 dager og da var den positiv selv om streken var litt svak, men det kunne skyldes at jeg tok den sent på dag. På 14. dag var streken ihvertfall veldig klar.

Lykke til med jakten på de to blå!

Gjest Bjørnen Collargol

Er ikke noen vits i å teste før på dag 14 hos meg. Jeg har av erfaring lært at jeg produserer sent hcg. Så dess lengre man klarer å vente dess større sjanse for å få et riktig resultat på testen!

Jeg tok test etter 12 dager, og den var positiv. Jeg fikk beskjed om og vente i 3 uker før jeg tok en test pga i eggløsnings sprøyten så er det hormonet hcg så hvis du tok en test for tidlig så kunne den vise positiv men være negativ. Den første testen jeg tok viste bare svakt, samme var den andre som jeg tok dagen etter. Men på det 14 dagen så viste den en sterk strek. Jeg klarte enda ikke og slå meg til ro pga at jeg var redd den skulle lure meg. Så etter 3 uker så tok jeg enda en. Og det ble positiv resultat med en gang. Jeg er nå i 6 uke. Det ble tilsammen 6 tester før jeg slo meg til ro.

Ønsker deg lykke til og håper du får et positivt svar. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...