Elise29 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Lenge siden jeg har sett deg her nå. Hvordan går det med deg og blødningene? Er litt bekymret siden du ikke er her, men håper så inderlig at alt er bra med deg ) Klem fra meg
tigergutt<3 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg er innom, men har egentlig fått forbud fra min mann. Jeg har oppturer og nedturer og har gitt opp inn i mellom. Men så er det en liten stemme som hvisker at jeg ikke må miste motet helt. Jeg var så positiv etter å ha vært på ul på onsdag, det var en kjempe koselig lege som roet meg ned. Men desverre så begynte jeg å blø kraftig utover kvelden, hele natten og hele torsdagen. I dag har det sluttet å blø og er bare litt rester igjen. Har egentlig hatt en kraftig mens. Føler på kroppen at jeg ikke lenger er gravid, men kjenner at humøret og tårene tar over. Trenger hvist litt tid til å bearbeide det selv om det var så tidlig..... Skal egentil på ul igjen den12, men har ikke bestemt meg for om jeg vil inn før eller om jeg skal vente.... Vet ikke helt hva som er best. Skal til legen på onsdag, egentlig en førstegangs kontroll. Men hva hjelper det når jeg kanskje ikke er gravid...... Uff dette ble mye syting, men jeg tok dette mye tyngre enn jeg hadde trodd..... Hvordan har det gått med deg da?
Elise29 Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Uff, dette var ikke kjekt å høre... Jeg som hadde håpet at det skulle gå bra med deg. Vet hvordan du har det nå, med usikkerheten rundt om du fortsatt er gravid eller ikke. Har lest om noen som har blødd kraftig og som ikke har mistet. Da har de blødd pga mye blod i livmorhalsen. Det er ikke farlig for spiren. Ble du undersøkt hos legen? Jeg håper og håper på at du ikke har mistet, men du kjenner det nok best selv. Jeg hadde en SA for et år siden og det var helt forferdelig. Var mellom 6-8 uker på vei. Hadde hatt litt blødninger i ca et døgn og kl 5 om morgenen våknet jeg av kraftige magesmerter. Etter en stund skjønte jeg at det var rier. De varte ca 1 minutt hver gang og ca 1-2 min pause mellom. Etter ca 2,5-3 timer var det over. Følte meg så tom innvendig og ble liggende i sengen hele dagen. Det ble jo gradvis bedre, og nå tenker jeg ikke så mye på det. Bare at jeg nå kunne hatt en liten gutt eller jente på 4-5 mnd. Det er litt bittert. Men jeg prøver å ikke tenke på det... Jeg hadde forresten ikm i går. Testet både i går og i dag, men de blir neagtive. Har hatt mensmurringer siden mandag, så jeg føler at noe er på gang. Ellers har jeg ingen symptomer annet enn litt verking i puppene. Jeg føler heller ikke at jeg er gravid. Skal til samtale om prøverør på tirsdag og hadde håpet at vi skulle klare det før det, men det ser ikke så lyst ut Selv om du har det fælt nå, så må du huske at det vil bli bedre og at du vil få nye sjanser til å bli gravid igjen. Det er som regel noe gale med fosteret når du mister og da er det jo egentlig best jo tidligere det skjer. Men VET hvor grusomt det er uansett. Jeg tror jeg ville tatt en UL igjen så fort du sluttet å blø slik at du vet sikkert hva som har skjedd. Det ville jeg når jeg mistet i fjor, men fikk ikke komme til etter flere uker. Var veldig misfornøyd med det. Håper det går bedre med deg etterhvert iallefall og at du har en snill mann som tar vare på deg nå Trøsteklem fra meg
tigergutt<3 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 hei, ting er mye bedre i dag, selv om jeg fremdeles blør litt. Jeg har altså hatt mensen siden onsdag, med egentlig småstart forrige lørdag. Så her er det enten eller. Jeg har jo fremdeles et lite håp om at det kan være mensen etter de to kraftige pergokurene jeg hadde. Eller at det kanskje var en tvilling som gikk til SA. Men er veldig instilt på at vi skal til på en ny runde med pergo. Jeg skal til legen på onsdag og da skal jeg ta en Hcg prøve, og så en ny en på fredag. Da får jeg jo svar. Hvis det er nødvendig så har jeg altså time til ul den 12 oktober og har også fått beskjed at jeg bare må komme når som helts eller. Når det gjelder samtalen dere skal ha på tirsdag så må dere ha lykke til. Men det er faktisk ikke for sent å klare det selv. Jeg har en jente som blir 3 i oktober og hun klarte vi å få til helt på egenhånd etter samtalen for prøverør. Jeg gikk og ventet og ventet på mensen for å ringe den inn, men den kom jo aldri. I stede fikk vi ei heil skjønne jente noen mnd senere. Så ikke gi opp enda. Det er alltid håp. takker for alle fine trøstende ord.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Ååå....så heldig dere var som fikk henne på egen hånd da ) Håper virkelig at det går bra for dere denne gangen også at at trippel kur gjorde susen Jeg testet nemlig positivt i dag og er SÅ lykkelig!!! Kan faktisk ikke tro at det er sant Tårene silte når jeg så at krysset kom opp med en gang. Får vel ringe og avbestille samtalen i morgen da Jeg håper at alt er bra med deg og spiren og at det er en annen forklaring på blødningene dine... Har du hatt smerter forresten?? Jeg hadde jo voldsomme smerter (rier) når jeg hadde SA. Krysser fingrene for deg Klem
Elise29 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Var visst borti anonym-knappen ved et uhell Var jeg som skrev innlegget over.
Elise29 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Hei på deg! Hvordan går det med deg? Har du fått svar på blodprøvene?? Vet du noe mer om hvorfor du blødde?
tigergutt<3 Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg har fått svar ja, og hcg var så lavt som 4. Og det er altså under gravid målingene. Så da gikk det ikke denne gangen. Men det positive er jo at pergo virker og vi kan få det til. Så ser det jo også ut som at kroppen min rydder opp helt alene. Men jeg skal til ul den 12 likevel bare for å se at alt er i orden. Håper spiren din klorer seg fast der inne og at alt går smertefritt fremover. Jeg jobber sinnsykt mye og lever et ganske stresset liv. Så jeg tenkte faktisk at jeg skulle prøve å sykemelde meg etter nyttår og se om ikke ting ordner seg da. Har fått litt pes av venninner, legen og nå mannen min om at jeg burde roe ned litt. Så nå tar jeg det til etteretning. Vi får holde kontakten, så må du fortelle meg hvordan det går med dere.
Elise29 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Uffa meg da. Det var synd at det gikk gale... Men nå VET du iallefall at du kan bli gravid. Det tenkte jeg også etter jeg mistet. Bare det å vite at du kan bli det hjelper på når dere skal fortsette å prøve Får håpe at alt ser bra ut på UL på fredag da. Det gjør det sikkert. Med meg går det bra, men er så uendelig lenge igjen til 1.trimester er ferdig. Klarer faktisk å glemme at jeg er gravid innimellom. Føler meg egentlig helt vanlig og blir jo litt bekymret av den grunn. Har til tider veldig lite symptomer, men heldigvis sier søsteren min at det er det samme med henne. Tror jeg skal høre om jeg kan få komme til tidlig UL for å se at alt er ok og om det eventuelt er flere inni der Tenker siden jeg har tatt trippel kur, er vel sjansene litt økt... Blir spennende. Får håpe at det ikke tar så lang tid før du blir gravid igjen nå da og at den klamrer seg fast ) Håper det går bra med deg nå iallefall og så må dere ha lykke til med prøvingen når dere går igang igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå