Gå til innhold

Påmelding formiddagstur i marka

Anbefalte innlegg

Hei jenter, og takk for sist!

Da arrangerer jeg et formiddagstreff neste fredag for de som har mulighet til det. Er litt åpen for forslag til hvor vi skal gå, men tror det er mange fine muligheter. Det er kanskje greit med en løype som ikke er altfor bratt for oss som er tungpustet. Kanskje noen som skal ha med seg en liten en i barnevogn også?

Jeg har bil og kan evt. plukke opp de som trenger skyss til startpunkt. Skal høre litt med noen kjentfolk om hvor det er fint å gå.

Til de av dere som var interessert i turer utenom treff også (zuri og Åse?), så er det fint om dere svarer her også, slik at vi kan utveksle nummer. Får visst bare link til profilen på de nyeste innleggene. Eller så kan dere jo selvsagt skrive en personlig melding til meg da, så tar jeg kontakt : )

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10505357-p%C3%A5melding-formiddagstur-i-marka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg blir gjerne med neste fredag. Begynner på jobb i Oslo kl 14, så fint om vi evt kan ta det litt tidlig. Kl elleve for eksempel? Hvis det blir for tidlig tar jeg gjerne en tur en annen dag og, jeg. Hva med å møtes på Spiralen? Der er det flatt og fint innover:-) Og koselig å ta en brus etterpå....

Nummeret mitt er forøvrig 40228589, og det var Åse Marit :-)

Vi kan sikkert endre til 11 - det passer meg hvertfall. Jeg starter gjerne på spiraltoppen - det var ei eller to som lurte på en barnevognvennlig rute og det finnes flotte gruslagte turløyper der oppe. Også har de kafe der for en matknert etterpå. Evt ta med seg termos/matpakke hvis fint vær. Jeg tenkte å ta med ei lita bikkje i bånd - håper det er ok.

Annonse

Hei! Jeg vil gjerne være med på og rusle en liten tur - er ganske høygravid men er i fin form og elsker og gå turer .

Har ikke førerkort så fint om jeg kan sitte på med noen dit vi skal :-))

Puster som en val - men regner ikke med at det skal være et marraton eller ... hehe =)

Håper våre to firbeinte finner tonen:-)

Kanskje vi skulle avtale å møte på Esso nedenfor Sykehuset Buskerud - for der er det busstopp rett ved. Også kan vi med bil ta med de uten? Jeg har bikkjeburet baki så jeg har ikke plass til vogn, men har 4 ledige plasser for kule mager.

Annonse

Hei,

Kjoerer ogsaa selv, og har plass til at noen kan sitte paa, men kan hende jeg maa dra hjem tidlig hvis lillegutt ikke syntes om aa gaa tur mer.

Og saa ved jeg hverken hvor spiralen eller esso er, men skal finde ud av det innen fredag :)

Esso ligger rett nedenfor sykehuset - i krysset Dronninggata - Haugesgate. Vi kan møtes der rett før 11, f.eks kl 1045. For de tissetrengte - det er toaletter på Spiraltoppen også + kafe:-) Spiraltoppen er "berget" bak sykehuset, men innvendig tunnel opp til en kafe og masse fine turløyper. Husk småpenger til bompenger - mener det er 20,- eller 15,- det koster - dere som kjører. (jeg har abonnement)

Trodde ikke vi skulle gå langt? Det er en runde jeg tenkte på som er ca 1.5 km - flatt terreng for det meste. Eller vi kunne bare gå rundt friluftsmuseet - det er ca 1 km. Og legge inn pauser med termos underveis? Det er ikke lengden på turen som teller - men mengden kos:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...