Gå til innhold

Flere eldre gravide her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg er ikke blitt 40 ennå blir det i juli neste år. Våger meg inne her selv om jeg bare er 4+1 på vei. Ut fra mine beregninger har jeg termin 10 juni altså dagen etter deg.

Har også et barn fra før, hun er 19 mnd.

Var gravid tidlig i sommer, men hadde en MA så merker at jeg også er litt engstelig ennå.

Surreburre

Hei og gratulere:)

Jeg er 41, har 3 fra før og fant ut i dag at jeg er gravid... har ikke sakt det til noen ennu, min mann skal selvsagt få vite det først, men kjenner at jeg må ha det litt for meg selv enno. Har termin 4 juni, litt morsomt egentlig, har 2 jenter med bursdag henholdsvis 17 og 20 juni:)

hei, jeg er 37 og har termin 8.juni. Har hatt en MA og en SA siste halve året, men velger å tro at det nå går bra. Har heldigvis en skjønn jente på 3 år og bor på Røa i Oslo, men flytter til Lommedalen i februar. Passer strålende med litt skikkelig flyttestress midt under graviditeten! :-)

Lykke til alle sammen!

• 2 måneder senere...

Annonse

Heisann, jeg bare lurer litt på en ting jeg, absolutt ikke for å være frekk eller noe med jeg bare får det ikke til å stemme... Jeg har termin 28 mai 2008 og er da 16+1 i dag... hvordan har det seg da at surreburre bare er 4+1.. er hun kanskje 14+1?? uff dette lurer jeg masse på altså :P

hehe... huff, jeg henger meg opp i de merkligste ting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...