dritgrei hei hei! Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg gleder meg så innmari til ordentlig mage og "lov til å være gravid", også er jeg bare 6+6 ha ha ha ha ha jeg ler meg skakk i halen, dette blir nok det lengste svangeskapet. ;-)))) jaja
Høstlys Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hei dritgrei! Jeg er også 6+6 i dag, og har ikke blitt aktiv her på BIM før for et par dager siden. Tiden snegler seg avgårde.. Jeg har termin 21. mai, hva med deg?
dritgrei hei hei! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 jeg trodde jeg hadde termin 19.mai, men det kan jo ikke stemme da???? for 6+6 bør vel bli samme dag eller???? :-))) vi får heie på hverandre i mnd fremover!
Høstlys Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Det er visst noe med lengden på sykluser o.l. Men helt riktig termin får vi vel ved senere ultralyd:-) Er med på å heie oss fram! :-) Jeg hadde ihvertfall mens 13.aug. sist.Og du?
dritgrei hei hei! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 11. august, så da stemmer jo dagene, men da burde jo jeg være 7+1 burde jeg ikke??? ha ha ha jeg ler av dette, dette er mitt tredej barn også har jeg enda ikke lært det der.... :-)))
Høstlys Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Ja, burde du ikke være 7+1? Hm.. Detta er vanskelig:-) Nei nå måtte jeg skjekke kalenderen igjen, og så ser jeg at det er jeg som begynner å bli overivrig her:-) !!! JEG er 6+4! Uff. Klassisk bevis på at det virkelig går sakte... Dette er mitt 1. barn.(*håper*)
dritgrei hei hei! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 he he... det går virkelig sakte.... vi får trøste oss med at andre trimester går som en vind, og tredje trimester er vi så digre at vi ikke kan tenke på annet uansett... det er de først 12-16 som er kjedelige ;-)))) heia heia heia heai heia heia!
Høstlys Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Jeg slenger meg med på det ropet med rungend røst! Ja, jeg får stole på de erfarne her, og satse på at tiden løper avgårde etterhvert.:-) Ønsker deg og alle andre her inne en super-flott fredagskveld!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2007 håper du også får en fin fredagskveld... det jo IDOL og alt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå