Gå til innhold

Vondt på skambeinet/bekkenet

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide oktoberdamer!

Hvordan er formen deres?

Sliter veldig med vondt på skambeinet/bekkenet. Spesielt er det et slit å skal snu seg over på andre siden om natta. Da er det grusomt vondt! Andre som sliter med det??

Ellers så er jeg så klam i hendene og på føttene...(må helst gå barfot) Andre som plages med det?

Jeg har termin 10.10. og begynner å bli fryktelig utålmodig!!!!

Ønsker dere alle lykke til med det som er i vente! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10505005-vondt-p%C3%A5-skambeinetbekkenet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det hørtes jo ikke noe godt ut. Bra det snart er over :-) Jeg har vel stort sett gått barbeint de siste 4 mnd nå, er også veldig varm og klam og samboeren min fryser når jeg synes det er behagelig temp. stakkars.. Er ikke så varm ellers så det er nok hormonene som gjør at jeg er sånn. Sliter litt med halsbrann nå også,ikke godt! Holder at jeg kjører bil og bøyer kneet litt for langt opp så kommer det.. :-)

Lykke til, jeg har termin 15.10 og håper jeg slipper og gå over tida for jeg venter veeeldig!

Jeg har også veldig ondt i skambeinet........har slitt med bekkenet i store deler av graviditeten, men nå våkner jeg hver gang jeg må snu meg :-(

Føttene mine "brenner" nesten om natta.....får lyst til å ha dem i isbad.

Termin 14.10, er også klar for at noe skal skje snart :-)

Jeg sliter ikke så mye med bekkenet, men med Isijas smerter. Og det er helt forferdelig om natten når jeg skal snu meg.

Sliter også med halsbrann til tider... :)

Har termin om 2 dager om 2 dager, altså 1.Oktober.. Håper jeg ikke går over termin, men er redd for det :(

Jeg har også termin 10.10 - og er som du veldig utolmodig... Går og kjenner på kynnere og håper hver gang det er litt regelmessig om nå går det over i rier - men nei.. Like skuffet hver gang. Har også veldig vondt i skambeinet - kjennes når jeg reiser meg og begynner å gå og om natten når jeg skal snu meg. Men det er nok babyen som ligger langt nede i bekkenet - klar til å komme ut! Jeg har også hatt bekken plager og går til behandlig for det.

Dere får ha lykke til jenter, det er spennede dager for oss alle !!

ja kjenner meg igjen, sliter ganske mye med det ellers om dagen også. Og er utålmodig ja, har termin 11.10.

hadde ikke kynnere under første svangerskap men nå er de der hele tiden, så føler magen bare lurere meg:(

Annonse

hei!

Jeg har også vondt i skambenet, det er vel det som er bekkenløsning, det kjennes som det skal dele seg på midten. Bruker ca 5 min på å snu meg i senga, eller lenger, får som regel kynnere hvis jeg prøver, så må vente til det går over også, før jeg kan fullføre snuoperasjonen! hehe

Men nå er det ikke lenge igjen, har termin 9/10..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...