Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Men det gjelder vel ikke etter så lang tid?? Den ble negativ med en gang, men da jeg så på den igjen litt senere var teststreken veldig sterk. Ikm i dag og ingen tegn til TR. Har hatt mensmurringer siden mandag + verking i puppene. Får vel bare vente noen dager og teste igjen dersom ikke TR dukker opp i mellomtiden...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Høres ut på meg som du er gravid:-) Er ingen lege, men vet mange som har fått positiv test først etter 1 uke etter IKM
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ååå...håper så inderlig Har prøvd i 1 1/2 år nå og skal snart igang med prøverør hvis det ikke klaffer... Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Takk takk Er vel bare å smøre seg med tålmodighet...
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Er jeg kanskje en gledes dreper her nå.. men det står på pakken at all resultat etter 10 minutter ikke skal telles med..(Clear Blue) Håper jo selvfølgelig at det går bra for deg da!!!! Lykke til:)))
Smulen&Skalken Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Syns jo det er litt rart at test streken er sterk da, om du ikke er gravid. Selv om det var gått en time, og ikke 10 min.. Glemte du å kikke på testen? Ta en ny og lykke til. Jeg tror du er gravid
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Ja du har sikkert rett Connie. Det teller nok ikke når det har gått så lang tid. Tok en test igjen i dag og det samme skjedde igjen. Skal vente til mandag før jeg tester igjen nå. Er vel håp så lenge ikke TR dukker opp ) Jeg glemte ikke å se på resultatet, men den lå fremme så da så jeg på den etter ca en time også. Takk for alle svarene!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Følte meg som en skikkelig sånn gledesdreper som sagt.. kan jo nevne at ingen av mine negative tester er blitt til positive etter en stund.. Ta en ny på mandag og fortell åssen det gikk da. er jo spennende... Håper virkelig jeg tar feil!!!!! Jeg vil ta feil for din skyld:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Hehe...nei du er ingen gledesdreper. Du svarte bare det jeg trodde innerst inne, men man håper og håper ) Skal gi en lyd når jeg har testet igjen.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Denne gang og en gang tidligere har jeg fått svak positiv test etter 1 time, ny test 2 dager etter begge ganger viste positivt. så jeg tror det er stor sjang for at du er gravid jeg. Krysser fingrene:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Oioi...nå steg håpet litt igjen Fremdeles ingen tegn til TR, så da skal jeg teste på nytt i morgen. Klarte å la være å gjøre det idag...hehe. Har hatt mensmurringer innimellom helt siden mandag + litt verking i puppene. Kan jo bety både det ene og det andre...
*Anita27* Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Sånn var det med min første test også... Du er nok gravid hvis du ser streken tydelig, selv etter en time=) Grattis!!!
Elise29 Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Nå kan jeg endelig si det: JEG ER VIRKELIG GRAVID!!! )) Jeg er anonym hovedinnlegger, og nå nettopp tok jeg en ny test (billig strimmel) som ble svaaakt positiv med en gang. Fant ut at jeg skulle ta en CB bare for å se og da kom det opp et stort og tydelig kryss med en gang!!!! Jeg er så glad at jeg kan ikke få sagt det. Tårene siler. Det er over 2 år siden jeg sluttet på pillen og snart 1 1/2 år siden vi begynte å prøve. En SA har jeg også hatt... JEG ER SÅÅÅ GLAD )) Tusen takk til alle dere som har svart meg her!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Gratulerer så masse!!! Det fortjener du virkelig etter både lang prøving og erfaring m å miste. Nyt dagene som nygravid Så håper jeg at vi tar følge helt frem til termin denne gangen!! HURRA!!
Elise29 Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk Jeg håper bare at jeg klarer å ikke ha altfor store forventninger... Er jo selvsagt redd for å miste igjen, men skal være positiv uten å ta helt av Vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen...
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Så fantastisk!!! Gratulerer!!!!!!!! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå