Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 For 7 år siden fødte jeg ei nydelig jente, før svangerskaået veide jeg 63 kilo. gikk opp til 82 og har etter det bare økt og økt. Nå tørr jeg ikke på vekta engang. er gravid igjen og gruer meg veldig til å legge på meg igjen. har tydeligvis anlegg for det. Legen min snakket om overvekt og sån med meg på legetimen i går... Hun lovet meg å hjelpe meg med vekten etter fødselen. Enten livstil opphold (hva det nå er) eller annen hjelp. Men jeg klarte å karre meg ned til 65 en gang etter datteren min blei født.. bare for å sprette opp igjen like raskt... kommer nok godt over hundre nå. lille meg på 1.64 meter. blir jo like brei som høy jeg nå. hadde problemer å finne tøy nå, tenk åssen det problemet blir når jeg er gravid, og etterpå... uææææææ....
Moder'n-2 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Nå vet jeg verken hvor langt du er på vei, eller hvor du bor, MEN! Hvis du er ganske tidlig i svangerskapet OG bor i Oslo-området, så har visstnok Rikshospitalet et spesialtilbud til overvektige som blir gravide. Jeg mener å ha hørt at det inkluderer oppfølgning underveis i svangerskapet, trening, kostholdshjelp, etc. Sjekk ut dette med legen din!
mrss83 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Grete roede har jo kurs for gravide som jeg har lest skal være veldig fine. på nettsidene til grete roede finner du hvor de har ulike kurs. Selv vil jeg gjerne på det nå, men bor midt på fjellet og her finnes det ikke. men etter fødselen blir det nok et grete roede kurs på meg! lykke til, og håper ikke vekta øker alt for fort og mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå