Madame Prompadour Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har vært til uttak i dag - og fikk tre av tre! Vet det ikke er dusinet fullt eller mer som andre har fått, men har visstnok ikke de beste forutsetninger lenger, så jeg er jublende glad! Og - til de som er fortvilet fordi de a) må spraye lenger eller må ta flere sprøyter enn planlagt - jeg gjorde nettopp det! Fikk ikke tynne slimhinner, så jeg sprayet i totalt 32 dager - de siste åtte med åtte doser om dagen, deretter modnet ikke eggene ordentlig, så jeg gikk på max doser i fem dager ekstra. Nå er vi spente på om de lar seg befrukte :-D God helg og klem fra meg!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Gratulerer med vel overstått uttak ! Håper befruktningen går fint nå,og at du snart blir ruger )
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Så bra at du fikk max uttelling da! Håper virkelig at du fortsetter å få max resten av reisen også :-)
Madame Prompadour Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 Max uttelling på befruktning også - one down, and still quite a few to go, men jeg mener nå oppriktig at sjansene øker for hver gang vi "klarer" en ny ting. Ha en super helg alle sammen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå