onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 I dag gir jeg meg med god samvittighet. Slutt med amminga, starter med fullpumpinga og flaske. Har mere eller mindre slitt hele ammeperiode som varte 4,5 mnd. De siste 3 ukene har vært et mareritt. Har snakket med HS, ammhjelper over nett og personlig. Ingenting hjalp lenger enn 2 dager. Så jeg gav meg to uker (som er idag). Det er fortsatt et mareritt så jeg gav meg i dag! Faktisk med god samvittighet for jeg har prøvd alt som går ann å prøve! Nå blir det mm på flaske så lenge jeg klarer det og har nok melk. Nå kan også pappaen gi mat, noe som gjør han stolt for han får endelig oppleve denne spesielle nærheten igjen. Takk til alle som gav meg gode råd, støtte og klemmer. Det var veldig godt å ha dere, og det er det fortsatt. Nå er det sikkert mange nye ting jeg lurer på for det startet et nytt kapittel av Sebastian og mat :-)
Lothiriel Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Syns du har vært kjempe fint jeg! Vet akkurat hvordan du har det, og det er godt at du har god sammvittighet. Og så lenge du pumper deg så har du jo ikke egentlig slutta. Det kalles jo fullamming selv om man bare får flaske, så lenge det er mm på flaska.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Sant det ja, Tenkte ikke på det. Jeg ammer jo fortsatt, men Sebastian dier ikke lenger :-)
Labbetøs Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Vil bare gi deg en klapp på skuldra for den tiden som har vært. Du har kjempet hardt, og babyen har fått morsmelk gjennom den første og viktigste perioden. Det er OK å gi seg når man ikke har mer å gi. Ikke ha dårlig samittighet for det. Godt jobba. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå