Nergård Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Akkurat kommet fra ul. Var på 9. stikkedag og følelsesmessig klar for uthenting. Men i stede må vi avslutte hele behandlingen p.g.a fare for overstimulering(hvis det er det det heter) Vi får ikke begynne igjen før etter jul. ENORM SKUFFELSE! ALL luften gikk ut av meg i det de sa det.. Hva skal jeg gjøre....mistet all motet. Håper det gikk bra med dere andre som var på ul idag..
Mumrikken :) Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Offa.. :-( Det var trist og høre! Det er vel den beskjeden alle håper på å ikke få! Jeg var på Ul på dag 5, og ble nesten avbrutt pga manglende livmorslimhinne (den var visst veeeldig tynn), Jeg fikk etter litt om og men fortsette, og skal tilbake på UL på mandag. Tror egentlig ikke at det går så bra, men blir vel like skuffet om jeg må avbryte uansett hva jeg prøver å stålsette meg for på forhånd... Du må bare bite sammen tennene og prøve å se fremover til neste gang selv om det sikkert føles veeeldig lenge til Klem
Nergård Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Takk for støtten.=) Skal prøve å bite tennene sammen ja.. Håper det klaffer bedre for deg på mandag. Gi lyd fra deg hvordan det går. Masse lykke til.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå