<3 qleopatrice <3 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Tenker til familie, arbeid, venner osv.?? Jeg jobber på en utsatt arbeidsplass, så jeg lurer på når jeg bør fortelle det er bare 4 uker på vei...??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Dersom du trenger tilrettelegging på jobb burde du si det på jobb så snart som mulig. Ser du har et barn født i -05 så til familie og slikt ville jeg ha ventet litt. Det er ikke bare- bare for en 2 åring å skjønne dersom det skulle gå galt. Men det er nå min mening. Lykke til videre i svangerskapet.
vårblomst08 -Pelle kom 16/4- Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Hei! Det er nok ikke et fasitsvar på dette, men til syvende og sist er det helsa til deg og den lille som er viktigst her. Kanskje du kan be arbeidsplassen holde på hemmeligheten litt til, men det er vel vanskelig å holde skjult hvis kollegaene dine ser at du endrer arbeidsrutiner? Vi forteller det i dag, og de kommende dagene. Se: http://www.barnimagen.com/forum/thread/10501817 Lykke til uansett valg :-)
lilletupp & spira Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Hei : ) Jeg har også en datter som er født i 05, og venter nå en liten en i begynnelsen av mai 08. Jeg er nå 9 uker på vei og fortalte det til 2 av mine kolleger i dag. Jeg er veldig redusert, trøtt, kvalm osv. Jeg synes det er greit at de vet det, men dette er individuelt, gjør det du synes passer deg best. Mine forledre og svigerforledre fikk vite det da vi var på sydentur sammen, var da i uke 7, de lurte litt på hvorfor jeg ikke drakk og var sær på maten, da var det lik så godt å si det : ) Masse lykke til : )
*lykkelig mamma* Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Hei. Jeg fortalte det til ett familiemedlem i uke 11 etter ultralyd. Fortalte det til dattera mi i dag. Hun er snart fem. Er nå 12+1 og skal si det til mine foreldre i morgen. Jobben får finne det ut selv. Jobber på sykehjem så det går greit enda.
Mamsen og lillegutt! Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 venter nr. 3 i mai. har lyst å prøve å holde meg til rundt juletider. men siden det er nr. 3 så kommer jo magen veldig fort. er vel rundt 18 uker da. tror ikke det går, men har litt lyst å sjokere de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå