Mamsen86 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jenta mi fyller et år på mandag, og på søndag så kommer alle venninnene mine og noen barn og pappaen og noen venner av han.. Vi blir mange med andre ord, og jeg kjenner at presset er veldig stort her! *LeR* Og selvom det egentlig nesten bare er voksene så har jeg bestemt at det skal være en skikkelig barnebursdag med gele, kake og pølser med lompe! Jeg vet hvordan jeg skal få til å lage geletoget.. Men hva er det man egentlig pynter et geletog med? Går det ann å f.eks. lage vinduer? Og hjul? Hva bruker man til å feste ting & tang med? *LeR* Dette er virkelig pinlig, hehe, men her inne kan jeg spørre litt "anonymt" - og ta crediten for det etterpå ;D
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 husker mor laget sånn til oss, og meeeener å huske at hun pyntet med krem, som hun sprøytet på med sånn pose med stjernemønster i enden liksom, hvis du forstår..hehe kommer ikke på hva det heter.. også non stop.. huske rikke hvordan hun fikk det til å sitte men, pyntet gjerne bare på toppen? eh, ikke så mye hjelp i meg men..hehe
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ballerinakjeks burde vel gjøre seg som hjul? Ta en titt på de ferdig gele pakkene, der er det bilde av et geletog, da ser du hvordan de har gjort det der :-)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Seigmenn? (seigdamer,sure skrikerunger) hehe... Aner ikke jeg, har aldri laget geletog, men pynter hvertfall sjokoladekake med det til burdagene:)
rosa og en blå Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 -godt og blandet pose som pynt. -lakrissnorer til togbane og røyk (-og kansje til firkanta vinduer?) -non-stop (off course) (el legg non-stopene til som vindu) -seigemenn -maria kjeks til hjul ja. -klubbe til pipe? -krem sett seigemannene på fyrstikker så kan de stå ned i gelen. (haha.. eg har aldri gjort dette el sett dette, men det hørtest så gøy ut at eg og vil prøve )
Mamsen86 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 Whii! Takk, jenter! Nå har jeg bilde i hodet her.. Dette skal jeg få til sjø! ;D
rosa og en blå Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 legg ut et bilde når du er ferdig da
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Lenge siden jeg har "sett deg" her nå, Mami! Håper alt er bra med deg og lille Emilia! Jeg pynter med non stop, hjul osv kan du vel bare lage av godteri?
WP-TLogPeanut Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Aner ikke åssen man lager geletog , men må bare si WOW er jenta di ett år allerede hehe Tida flyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå