Gå til innhold

Noen med termin i april/mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Jeg har termin i april/mai og regner med at det tar en stund før jeg evt. kommer på BIM-treff, men jeg er litt nysgjerrig på om det er noen andre her som har termin på omtrent samme tid...? Selv er jeg 31 år og har to små barn fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 10. april, men har enda ikke turt å dra på treff! =P

Er vår første, og jeg er 22 år! :o)

Skrevet

Jeg har heller ikke turt, og har termin 30. mars... er 23 år, og min første:) treffes???

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er 22 og venter nr2 i førsten av juni;)

blir gjerne med på treff;)

Skrevet

kan dere ikke bare joine på kveldstreff da?:) er ikke veldig farlige vi:P jeg har riktignok termin 11.desember, men er andre som har til året der da:) er folk interesserte i treff, så si fra, så setter vi opp ett!

Skrevet

Hei!

Jeg har termin i månedsskiftet jan/feb. Jeg har vært på kveldstreffene i fredrikstad og jentene er kjempehyggelige. Kjente ingen da jeg kom, men vi er jo i samme situasjon hele gjengen, så det er ingen problemer å bli kjent med hverandre. Kvelden går kjempefort, og vi snakker jo om alt mulig da He he! Ingen som er sjenerte etter en kopp kaffe og litt gravidprat.... så heng dere med, det er jo så hyggelig å snakke med andre jenter i samme situasjon. Regner med at det blir satt opp et kveldstreff til uka (vi tar vel saken Shimonie :o)?

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 4.mai, og kommer fra Halden. :) Jeg er også 31 år, men dette er min første :) Gleder meg masse!

• 3 uker senere...
Skrevet

hmm klarte og dulte borti denne siden for en stund tilbake,men har ikke klart å finne den igjen av en eller annen grunn...jeg har termin 30 april,og venter min første...bor i fredrikstad...hadde jo egentlig vært koselig å møte andre rundt samme termindato som oss og gravide liksom....selvfølgelig var det jo i dag det var ett møte da...men det kommer vel sikkert flere....får bare notere meg siden og sjekke oftere... =)

• 1 måned senere...
Skrevet

Heisan!

Så hyggelig at det er flere som har termin i april/mai her! Tenker jeg tar meg en tur på et treff etter jul en gang:)

Ønsker alle en fin julefeiring!!!

Skrevet

Hei. Slenger meg med her jeg. Er 34, bor i Fredrikstad og venter nr 2 i slutten av mars. Tenkte også jeg skulle gå på treff etter nyttår. Håper å treffe mange likesinnede da : ) Fortsatt god romjul og godt nyttår til alle.

• 1 måned senere...
Skrevet

jah, er 25 og venter vårt 1 i slutten av mai. hadde vært fint å truffet andre med samme termin :)

• 4 uker senere...
Skrevet

"Heisan!

Jeg har termin i april/mai og regner med at det tar en stund før jeg evt. kommer på BIM-treff, men jeg er litt nysgjerrig på om det er noen andre her som har termin på omtrent samme tid...? Selv er jeg 31 år og har to små barn fra før.

mai2008"

Hei igjen!

Nå er jeg klar for å dra på BIM-treff (og har akkurat skrevet et innlegg ang. det). Dersom det er noen som ikke kommer seg på BIM-treff, men som har lyst til å treffes, send meg gjerne en melding på [email protected].

Nyt "våren"!

• 4 uker senere...
Skrevet

har termin 4.mai, er førstegangs og er 20

Skrevet

Vår lille kommer 28 Mai, er 22..hva er egentlig BIM treff-hva gjør man der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...