Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg hadde clamydia for 4 år siden, og frykter at jeg hadde sykdommen minst et halvt år før jeg gikk til lege å sjekket meg.. jeg har slitt i 2 år med å bli gravid. og ingenting har skjedd enda... kan jeg ha blitt steril av clamydiaen?? Jeg har ikke hatt clamydia i ettertid... er det noen her som har hatt clamydia, men likeve blitt gravid??
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg har hatt det. legen sa at det er vanskelig å vite om mann er blitt steril etter det. måtte bare forsøke og se om det klaffer. han sa oxo at jo flere år det går fra angrepet til man prøver å bli gravid jo vanskeligere kan det bli. jeg ble gravid 10 år etterpå og er gravid igjen nå. kan være andre årsaker til at det ikke har klaffet for deg ennå. ville bestilt en time hos en gynekolog for konsultasjon jeg hadde jeg vært deg,kanskje han kan berolige deg så du slipper å bekymre deg unødvendig.kan være vanskelig å bli gravid om mann er bekymret oxo.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 jeg hadde det for 5 år siden og ble gravid i 1 pp. legen sier man må ha fått egglederbetennelse eller nyrebekkenbetennelse som følger av clamydia, for at det skal være noe problem.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hei! Jeg gikk med clamydia i ca 4 år før jeg oppdaget det. Slå den! Det var helt forferdelig å finne ut det. Holdt på 1 år før vi ble gravide vi da, fikk hjelp av akupunktur. Vet ikke om klamydiaen var årsaken til problemene, men selv velger jeg å ikke tro det. Det skal mye til for å bli steril av klamydia sa legen min, men ofte ser man at egglederne blir tette, noe som vanskeliggjør befruktning.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Hei, Jeg har hatt clamydia flere ganger (3-4..) Har også vært gravid flere ganger ... er nå gravid igjen (7+5) .. ble klaff i 7 pp! Hadde en SA i 4 pp ... Tror alt kommer til å løse seg for deg :=) Lykke til med alt, klem fra Dolly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå