Gå til innhold

Uff da begynta jeg å............ikke les dere bekymrede! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår lå jeg på sofaen og så på film....plutselig var det så vått i trusa..kjente etter og det var blod. Gikk på do..blødde litt til, men så stoppet det. Ble kanskje to spisesjeer tilsammen....nå skal jeg ligge å slappe av hele helgen og en lege på sykehuset skal kanskje se på meg idag..håper det. Fikk ikke sove inatt..er så bekymret!! Så håper på svar fort. Jeg har litt murringer og det kjennes ut som om jeg har vondt i livmortappen. De siste dagene har jeg stått på fælt! Har en på 19 mnd, plukket poteter, jaktet (gått hardt på i skogen) og legen sa det kunne være pga sex også.......Noen som har vært borte i dette og at det har gått bra? Fælt å ligge her i uvissheten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare i min 6. uke idag da.

Skrevet

Jeg mistet min forge spire etter en dag på skytebanen, legen mente dette kunne være grunnen. Var nesten i uke 5 jeg da det skjedde.

Har du skutt den siste tiden?

Håper det går bra med deg, krysser fingrene for deg.

Lykke til =)

Skrevet

Sist svangerskap skjedde det samme med meg. Fossblødde i et pr timer. Det som var grunnen var at en blodåre hadde sprukket. Ingenting farlig, fikk ikke sykemld engang etter at jeg var på ul. Så det går nok bra :0)

Skrevet

ååååå så snille dere er som svarer!! Jeg har ikke skutt, men gått nedover en hel fjellside å jaget hjort. Er sykemeldt til søndag...men blør ikke idag da! :-) Men har litt vondt. Skal ligge i senga hele dagen. Ringte sykehuset og de sa at de ikke tok imot til UL så tidlig...synes det var rart. Da må jeg isåfall til privat. Hvor langt var du glassugla på vei? Blødde jo egentlig ikke mye igår så det er vel håp? :-)

Skrevet

hei jeg har termin akkurat samme dag som deg,, jeg har vært på ul om mandagen.. jeg blør også litt innimellom... men det er visst normalt sier de. jeg kan fortelle om sist jeg mistet, det var i mai med tvillinger,, begynte å blø i uke 5 fikk beskjed om å ta det med ro,gjorde som legen sa,men mistet den første i uke 7.. mistet den andre i uke 14.. lehen sa til meg at enten du går på ski eller ligger i sengen din, det som skal skje det skjer.. men unngå tunge løft og sånn... jeg tok det med ro forrige gang,når jeg begynte å blø igjen nå, så tenkte jeg at jeg skulle bli sykemeldt, men leve som før hjemme.. jeg blør mest om morgenen, kun når jeg tørker meg... var akkurat sånn det begnyte sist også,men da hadde jeg masse vondt i magen.. det trenger ikke være noe galt,men krev å få ul.... de nektet meg sist,men jeg stod på mitt til slutt, da visste det seg at det var to... lykke til

Skrevet

Forrige helg var vi på fjelltur, og jeg klatret hard på oppover fjellsiden i snøvær. Tur både lørdag og søndag, og søndag på vei hjem i bil begynte jeg å blø..Samme mengde omtrent på meg; 2 spiseskjeer, og blodet var veldig mørkt. Hadde litt misfarget utflot i dagene som fulgte.

Jeg kontaktet privatlege for ultralyd. 1000 kroner, men virkelig verd det siden jeg var så bekymret, og jeg fikk time på dagen. Og der slo det lille hjertet:-) Legen ba meg om å se dette som et varseltegn, og ta mer vare på meg selv i dagene fremover. Og sannelig sluttet ikke blofd/ utfloden dagen etter legebesøket. Faren over for denne gang! Phu!

Men beskjeden fra legen var klar: Ikke trene hardt og ikke sex før dette stabiliserer seg. Håper du får samme beskjed som meg. Bestill privat-lege, så kan du kose deg ordentlg uten bekymringer i helgen! :-)

Masse lykke til!

Skrevet

Ja, Glemte å si: Jeg var 6+1 da det startet.

Skrevet

da er det håp da!! :-) Men hadde dere vondt i magen og? Det føles som om jeg har vondt i livmortappen......... Tusen takk for svar! :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke vondt i magen..

Men KREV ultralyd! Så mye ressurser som brukes på menn med hjerteinfarkt, - det er pinlig at så mange kvinner opplever å ikke bli tatt alvorlig når de føler seg utrygge i svangrskapet. ;-/

Skrevet

Skal nok få til en UL iløpet av uken ja. Det vil nok roe meg litt...iallefall bedre å vite enten det er pos eller neg enn å gå sånn her å være redd for å bevege seg :-) Men idag har jeg bare hatt litt brun utflod så kanskje dette går bra. Tvitvi...

Skrevet

om det hjelper itt, så har jeg blødd slik,og gjerne litt mer i fem av seks svangerskap, og fått friske fine barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...