Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Bra jobba jenter!!! Har ikke vært her på over en uke, så var koselig å se at aktiviteten har tatt seg opp etter ferien igjen! Også så mange nye gravide ikke minst! Kjempestas!!! Håper det snart blir vår tur og... Vi prøver og prøver, men var visst ikke like lett som forrige gang dette her..
polarn & pyrene Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 koselig med aktivitet ja. puuusssstttt. om du kjente noe var det bare jeg som blåste litt støv til dere prøvere.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg er helt sjokkert selv, over all aktiviteten, og klarer knapt følge med lenger ) Men det er jo så koselig da! Er vel høst og innetid som bringer folket tilbake tenker jeg... Ikke like lett som sist nei - jeg er en trofast sliter selv. Men fått utredning nå etterhvert og funnet noe som kan være grunnen (endometriose - aldri hatt det før) men som jeg håper vi klarer å bekjempe før det går så langt som til prøverør. Vil jo ikke at babymaking skal være et offentlig og medisinsk prosjekt!! Masse lykke til til deg - vil tro det flytter inn en leieboer om ikke alt for lenge ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå