frukten Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 skal på ul 13.30 var på stikkedag 9 i går ,håper at alt er fint og at de ser masse egg og at det blir egguttak på mandag .føler meg så oppblåst nå så noe må jo ha skjedd nedi der .håpe håpe.har ikke klart å spise noe ennå er så spent ,men får vel se og få i meg litt mat før jeg må dra.vet det er flere som skulle på ul i dag masse lykke til,gleder meg til og høre hvordan det gikk med dere ..selfølgelig masse lykke til ,til dere andre også..vil ikke glemme noen vet dere :-) klems
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Nå er det en halv time igjen til du skal få "dommen", blir spennende å se når du kommer tilbake om du er fornøyd :-) Lykke til!
Madame Prompadour Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Lykke til - krysser fingrene for deg!!!
Storkfrøken69 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Så spennende. Jeg håper du fikk beskjed om at du har masse fine egg som ligger og koser seg og vokser )
frukten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 Hei takk for alle lykkønskninger! det blir uttak på mandag det hun kunne se var 6 store folikker på 17-19 og to litt mindre ,har fler egg tror jeg men den andre eggstokken min ligger bak livmoren så det var vansklig å se og komme til.sist gang på vårt første forsøk fikk vi 12 egg.hadde håpt på noe rundt der denne gang og .men ser dårlig ut.men skal vel være fornøyd vel.skal sette eggløsningssprøyten i morgen ,så da føler jeg meg som en ball igjen hehe.(oppblåst) men er ikke alene om det vet jeg .hehe.ellers så gruer jeg meg så masse til uttak hadde helt sinnsyke smerter sist ,skrek å styra lå naken å sprike ,det var 5 andre jente i rommet .litt flau når jeg tenker tilbake.men kan ikke huske jeg har hatt sånn smerte noen gang .men for å si det sånn så har jeg veeeldig lav smerteterskel ,tåler ikke mye smerter.så dere andre ikke bli skremt av dette.det går som regel bra. lykke til alle sammen.. god helg og klems
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Be om å få mere smertestillende denne gangen. Jeg har også veldig vondt ved uttak. Fikk litt ekstra sist, men hadde det helt for hjævlig alikavell. Denne gangen fikk jeg enda mere og det hjalp absolutt selv om det gjorde vondt denne gangen også. Var i alle fall mulig å holde ut uten å gråte denne gangen :-)
frukten Skrevet 28. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2007 Ja de sa jeg skulle få en paragin comp ,tror det var det det et .men lurer veldigpå om jeg skal ta en paragin forte hjemme først ,hva tror du? det er kanskje dumt ,men orke ikke de smertene
med baby nr 4 i magen Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Syntest ikke det var så vont, fikk morfin tabelett da jeg kom og en sprøyte innvendig på hver side, før egguthenting. Ikke for å skremme men det er verre når de skal ut og er blitt ca 3- 4 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå