onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Var med en vennine og våre små på handlesenter i går. Satte oss på kaffen der for å gi mat til våre barn og spise selv etterpå. Siden jeg sliter med amminga pumpet jeg meg på morgenen for å ha på flaske hvis det skulle skjære seg. Noe det gjorde. Så jeg satt på kaffen og gav han mm på flaske, mens vennina mi gav fruktmos (etter litt mme) til sin sønn. Så kom det en eldre dama (ca 50) bort til oss - helst meg og sa: Du har vel hørt at amming er best? Jeg ble så sjokkert at jeg ikke fikk ut noen tone. Vennina mi heldigvis ikke, hun sa bare: Det er derfor han får mm på flaske! Hun kikket rart på oss da og gikk sin vei. Godt at hun ikke så at vennina mi gav mme, fordi for henne er sånne kommentarer såre. Noe jeg skjønner. Måtte bare fortelle det til dere. Mannen min tente på alle pluggene da jeg fortalte det til han i går kveld...
Lothiriel Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Det finnes desverre noen så til de grader frekke mennesker, som legger seg opp i ting de ikke har noe med. Det er helt utrolig!!
*Maggi* Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Kjenner jeg blir forbannet på dine vegne! Har selv en gutt som får både pupp og flaske, og oftest mm på flaske når vi er ute på cafè, kjøpesenter osv. Har tenkt gjennom hva jeg skulle si om noen bedrevitende damer (eller menn) skulle finne på å lire av seg noe lignende til meg. Jeg er ganske sikker på at vedkommende ikke hadde vurdert å kommentere flaskemating ved senere anledninger.... Hev deg over det - vi vet hva som er best i egen situasjon!
Evi18 Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 fy faen! hadde det vert meg så hadde eg skjelt henne totalt ut altså!! forbanna kjerring. koker i meg nå ja når eg tenker på dt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå