Gå til innhold

Nå kommer jeg over til dere:)


To prinser og ei prinsesse

Anbefalte innlegg

Heisann!!

 

Her sitter jeg med en CB digital hvor det står Gravid:)) jeg er så lykkellig at jeg kan ikke få sagt det nok:)) kan ikke være mange ukene på vei for jeg har IKM på søndag som kommer...derfor er det kun dere jeg kan dele min lille hemmelighet med:))

jeg vil vente med å fortelle sambo også for jeg da jeg hadde SA i juli tok vi det tungt begge to...håper derfor at denne lille spiren sitter:))

 

Jeg er 25 år og har en nydelig liten sønn på 19 mnd sammne med min kjære. I juli hadde jeg som sagt en SA i uke 7 så jeg bekymrer meg litt i rundt dette men vet jo at de fleste opplever det en gang eller flere iløpet av livet!!

 

Nå skal jeg ta det litt mer med ro enn det jeg gjorde sist å lytte til kroppen:) jeg har ingen sympotmer ennå annet enn litt murringer i magen!!

 

Gleder meg veldig til tida framover med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer kjempe masse med spiren =)

Jeg hadde også en sa for ikke så lenge siden (uke 5/6) og er nå 9+6 idag.

Skal ha første svangerskapskontroll senere idag - gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg da, men han er ute å reiser nå så vi får se når han kommer hjem over helga....er litt redd for å miste igjen...huff jeg tenkte ikke på slikt med førstemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen skal du være:)

Har også en sønn på 19 mnd, er vel kommet 4 - 6 jeg nå hehe, så langt igjen, men må prøve å tenke positivt:D

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...