Gojentå Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 eg skal snart begynne på gonal-f. og lurer på om det er slik at magen vil se rød og blå ut etter stikkene eller om det ikke vises noe synlige merker? vil det være ømt å ta på? eller vond inni selve magen?
*Mysillen* Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Noen ganger fikk jeg en rød prikk etter stikket...andre ganger ingenting fikk et skikkelig blåmerke og et svakt et...hehe! kommer vel an på hvordan er treffer vil jeg tro kan ikke huske jeg ble noe spess øm på magen? veldig oppblåst bare.. var øm 2 dager etter eggløsnings sprøyta da...
Nergård Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg har brukt gonal-f i 9 dager. Har ikke fått ett eneste merke på magen, ømt var det heller ikke. Noen få ganger svei det litt i det jeg sprøytet inn, men det gikk fort over.
Mumrikken :) Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Heia! Det kommer litt ann på hvordan du treffer... Treffer du en liten blodåre kan du få en liten blødning i huden, helt ufarlig og går fort vekk. Dette viser seg som en liten rød/blå flekk. Etter en subcutan injeksjon skal en egentlig ikke merke så veldig mye, men bitte litt svie ved innsprøytning og litt etterpå er ikke uvanlig. Selv har jeg merket litt svie (ikke mye i det hele tatt!!), men ble som hun over her veldig oppblåst innimellom. Jeg er på stikkedag 6 i dag. Merker forresten litt mer av den anagonisten enn av Puregon :-)) Lykke til iallefall! Klem
med baby nr 4 i magen Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Kommer vel ann på om du får lett båmerker eller ikke det, jeg såg ut som ett verdenskart,men ble ikke sår. Hater sprøyter, men klarte å sette de selv! Trekk inn pusten og pust rolig ut så er det over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå