Gå til innhold

Trening øker sjangsen for spontanabort.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wææææ!!! Jeg som er på vei til aerobic time nå... Hva skal jeg gjøre? Er bare 5 uker så tenkte at det ikke kunne skade i det hele tatt å komme seg litt i form. er av typen som trener enkel aerobic 1-2 ganger i uka :s

 

Noen med erfaringer fra tidligere svangerskap??? Har liksom lovt meg selv å¨unngå hysteri men man blir jo litt tullete når man leser slikt som dette... Må vel være snakk om intens utmattende trening dette? står jo uker 7 timer i uka, hva da med 2 timer?

 

Tenkte å ta det rolig selvsagt og kjenne etter hva kroppen sier, er jo såpass nytt at jeg ikke har prøvd trening noe særlig så langt...

 

HjelP???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fortsatt å trene like mye som før, dersom det bare er 1-2 timer i uka uansett. Kan jo bare la være å gjøre de verste hoppene f.eks. Jeg har fortsatt å svømme og sykle etter at jeg ble gravid, trente før 5-7 timer i uka, nå har jeg redusert til 3. Det har gått helt fint, i morgen er jeg 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er INGEN problem å trene normalt! SA vil skje om noe er galt, men uavhenig av treing.

 

er du utrent fra før, skal du ta det rolig, ellers er det bare å følge kroppens signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...