Gå til innhold

Trening øker sjangsen for spontanabort.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wææææ!!! Jeg som er på vei til aerobic time nå... Hva skal jeg gjøre? Er bare 5 uker så tenkte at det ikke kunne skade i det hele tatt å komme seg litt i form. er av typen som trener enkel aerobic 1-2 ganger i uka :s

Noen med erfaringer fra tidligere svangerskap??? Har liksom lovt meg selv å¨unngå hysteri men man blir jo litt tullete når man leser slikt som dette... Må vel være snakk om intens utmattende trening dette? står jo uker 7 timer i uka, hva da med 2 timer?

Tenkte å ta det rolig selvsagt og kjenne etter hva kroppen sier, er jo såpass nytt at jeg ikke har prøvd trening noe særlig så langt...

HjelP???

Skrevet

Jeg ville fortsatt å trene like mye som før, dersom det bare er 1-2 timer i uka uansett. Kan jo bare la være å gjøre de verste hoppene f.eks. Jeg har fortsatt å svømme og sykle etter at jeg ble gravid, trente før 5-7 timer i uka, nå har jeg redusert til 3. Det har gått helt fint, i morgen er jeg 12 uker :)

Skrevet

Det er INGEN problem å trene normalt! SA vil skje om noe er galt, men uavhenig av treing.

er du utrent fra før, skal du ta det rolig, ellers er det bare å følge kroppens signaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...