Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har hatt en "travel" uke, men den har vært ganske så artig, så nå må jeg jo skrive litt ) Lørdag som var var vi på blåtur med jobb - utrolig morsomt, og fikk også noe info om at noen var imponert over noe jeg har gjort på jobb og gjerne vil ha meg med i et utvalg, dersom jeg blir "godkjent" som erstatning for en som skal slutte. Det hadde vært så utrolig gøy!! Søndag kjørte Øyvind og Matilde meg til Haugesund - blitt tid for å sjekke egglederne mine siden det har tatt så lang tid å bli gravid igjen. Ble operert på mandagen (narkose er digg, forresten) og fikk på tirsdag beskjed om at ene eggledern var helt åpen, mens den andre var noe innsnevret, sannsynligvis endometriosevev. For lite til at de kan operere det bort nå ( Legen ville sende henvisning til prøverør (*sjokk*), og det takket jeg ja til i og med at det er endel ventetid + at vi kan utsette det om ønskelig når det blir vår tur i køen. Håper likevel at "spylingen" av egglederne er nok til at vi kanskje får det til på egenhånd i løpet av høsten/vintern. Tirsdag dro jeg med fly rett til Oslo med jobb for å besøke vår leverandør på bilder + plukke ut varer til neste års hagesesong. Småspiste litt og koste oss hos leverandør før de skulle overraske oss. Fikk beskjed om å gå til hotellet og pynte oss litt, og da de hentet oss igjen tok de oss med til Galleri Sand hvor Marianne Aulie og Aune Sand tok i mot oss (forøvrig sammen med en god venn av dem som tilfeldigvis også er hallo-mannen i nrk som jeg husker best fra barndommen - Terje Sørlie, han med bart/skjegg) og pratet litt og serverte hummer, østers, ost, årgangschampagne og tiramisu. Fantastisk gøy!!! Nesten litt ubeskrivelig faktisk. Må si jeg har hatt ganske mye fordommer mot de to kunstnerne, men de var faktisk veldig hyggelige. Onsdag var vi på møbelmessen og jeg fikk enda litt mer bekreftelse for jobbselvtilliten min, og så hjem på kvelden. For en fantastisk uke. Ikke bare gode beskjeder, men absolutt ved godt mot! Og så har været vært fint her også, og da blir jeg så oppesen (er sinnsykt værsjuk har jeg funnet ut - mye regn = deppa Line). Og så kommer jeg hjem til langfrihelg (fikk fri torsdag med lønn av sjef som "rekovalesensdag" siden jeg dro rett fra sykehus til jobb) så nå har jeg fri helt til mandag! Utrolig deilig. Matilde er i bhg på dagtid (skal hente henne i ett-tiden) så jeg får tid til å gjøre ingenting + shoppe litt - evigheter siden sist ) Håper dere andre også får en kjempefin helg!!
**synne** Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Høres helt supert ut!! Kan tenke meg du har kost deg denne uka ja!! Alltid kjekt å få positive tilbakemeldinger!! Så deilig med langhelg..! -Eg er jo hjemme hele uka, så fri for meg blir et par timer uten barna... *drømme* -Det skjer kanskje en gang i uka... Et par timer... Nei, dette må du flyte litt på fremover!! Grattis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå