Gå til innhold

Gravid i Drøbak? Føde på Sentralsykehuset i østfold?


majamax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Jeg bor i Drøbak, og har termin 5.januar. Skal føde på sykehuset i Fredrikstad. Jeg er 36 år, så er kanskje noe eldre enn deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

jeg er fra drøbak men bor på nesodden.. skal føde på fredrikstad sykehus jeg også. terminen min er 4 januar :) vi venter en liten jente.. kanskje vi kommer på samme barselgruppe, for jeg går i drøbak på kontroll(ikke meldt flytting) :) står at du er nyinnflyttet. hvor er du utflyttet fra?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med tilbakemeldinger!

Jeg har flyttet fra Oslo.. Bodde på Etterstad :o)

Vi venter en gutt... Noen gode forslag til navn? det er sååå vanskelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er 27 år... Hva med deg? Nå er vi inne i 3 trimester! Tiden flyr.. SNart er det jul og da har vi snart barn.. Dette er min første. Veldig spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edwin, Daniel, Mathias, Kristoffer, Ruben. Nei jeg vet ikke. Har bare konsentrert meg om jentenavn vi nå siden vi får det :) hva fikk deg og dere til å flytte til drøbak da?? nysgjerrige meg he he :) har dere noen forslag selv til navn da?? er jo så mange fine at det er ikke lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og beklager sent svar! Sitter på jobben og prøver å få gjort noe.. Vi flyttet til Drøbak fordi vi ikke ville bo "midt i byen" når vi skulle få barn... Trodde det ville ta noe lenger tid å bli gravide.. Så da vi fant ut at det var fryktelig dyrt å kjøpe noe f.eks på nordstrand som hadde god nok plass til oss alle (mannen har et barn fra før..) synes begge at Drøbak hørtes og så idyllisk ut:) Og ikke langt fra oslo siden begge jobber der.. Så var vi og tittet masse i Drøbak og endte til slutt opp med en flott leilighet her!! Og noen helger etter at kjøpet var i boks, fant vi ut at jeg var gravid. Så det passet jo perfekt!

 

Vi har bare ett forslag til guttenavn: Maximilian. Men det er VÅRT! hehehe.

 

Hva med jentenavn da? Hva har dere valgt? (vi ville egentlig ha jente.. snufs..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det med å ikke bo "midt i by'n" når man får barn. bra dere fant noe i drøbak da. er jo veldig fint der.. :) er som sagt derfra men bor på nesodden med min samboer som er herfra.trives veldig bra her også, og er jo heldigvis ikke lange biten :)

Er kun ett jentenavn vi er enige om, som hun allerede heter: Mathilde :) ellers så tekte jeg på Lotte, Sofie, Jenny Alice( etter søster og mamma). ikke tenkt på flere.

er som sagt så mange fine navn, at det er ikke rart man er usikker. men kan jo hende at når de kommer til verden så er de ikke den man trodde og at navnet blir noe annet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drøbaks boere:)hehe

Ser at vi er en del som bor ikke langt fra hverandre.Hva med ett treff kanskje?

Bor selv på nesodden,har to jenter fra før på 5 og 6 år og venter en gutt med termin 6 januar.

Er 26 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...