Tannpine Skrevet 28. september 2007 #1 Del Skrevet 28. september 2007 Der var det over for vår del, det var jo ikke slik det skulle bli!! UL på søndag, og fosteret var altfor lite. HCG hadde steget og fosteret hadde vokst litt til tirsdag, så vi fikk ett lite håp om at EL hadde vært senere enn antatt. Men natt til i går begynte jeg og blø, skjønte med en gang hva som skjedde.. Fikk utskraping i går formiddag, skulle vært 8+0 da.. Er så mange rare følelser i meg nå. Syns egentlig jeg har taklet det veldig bra, men etterhvert som timene går lurer jeg på om det er ett selvbedrag. Har noen voldsomme mareritt, tør ikke legge meg- det er vel underbevisstheten som sier fra? våkner opp i panikk og alt jeg tenker er at jeg vil ha babyen min tilbake.. Sambo sier vi skal prøve på nytt, men jeg er redd for at vi ikke skal få det til rimelig raskt. Trudde ikke jeg kunne bli gravid før denne i det hele tatt, hva om vi bare fikk en sjanse?? Vil ikke ha det sånn at alt dreier seg om eggløsning og om mensen kommer eller ikke. Er det noen "triks" for å øke sjansene? Noen som vet om det er farlig og starte før man har hatt en mens? større sjanse for ny abort osv? Føler meg så tom uten den lille reka inni meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10501073-rykk-tilbake-til-startsamme-som-1tri/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå