Miaria. Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Er det noen her inne som skal ha barn i løpet av våren?? Har selv termin 24 mars.. Har fra før ei datter på 18mnd...
Billa+? Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Vår og vår.. jeg har termin 9 februar, er utrolig spent. første gang:) fødte du i kr.sand første gangen også? var det greit der?
Miaria. Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Min termin ble nå flyttet til 16 mars! Gjorde ingen verdens ting det:) hehe.. Ja, fødte der første gag. Selve fødselen og alt det der gikk veldig greit. Hadde en student som jordmor. Meget meget hyggeli frøken. Het Lisbeth Øren. Kan virkelig anbefales:) Men vi var en gooood del som fikk den natta. Var 8 stk.. Så de hadde litt å henge fingrene i der inne stakkar.. Men selve oppholdet var ikke no hyggelig for min del. De løp jo bare frem og tilbake å styrte her å styrte der.. Var så innmari fullt...Følte jeg hverken fikk den hjelp eller oppfølging som vi burde ha fått.. Sjøl om både meg og lille jenta mi hadde det fint å amma som bare det.. Vi overlevde jo:) Så håper de har mindre å gjøre neste gang:) Er vel det det hele bunna i tenker æ... Hvor kommer dere fra da??? Alder?? Er sjøl 23 å bor i Songdalen.. Er opprinnelig fra Vågsbygd i Kristiansand.
Lykken_er_tre Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Har termin 2 mai...bor i kr.sand nå, men kommer mest sannsyneligvis til å flytte til lillesand før fødselen... fremdeles vest agder og kristiansand jeg skal føde da? Litt dumt å bytte på det rett før termin eventuelt, men er jo et stykke å kjøre....
Bergliott Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Har ikke helt sansen for å navngi pleiepersonale på den måten, men tror det var henne jeg og hadde sist og hun var veldig koselig og flink! Håper jeg får henne denne gangen også!
Fint_Lite Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Jeg skal føde i løpet av våren engang..er ikke sikekr på terminen enda, må en ultralyd til som jeg skal på snart. Det er litt spennende. Men tipper Mars/April..Bor rett litt innenfor Aust-Agder grensen, men skal velge kristiansand sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå