Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Snakket med dem på Fertilitetsklinikken i går. Legen ville anbefale meg å gå på Klexane eller Fragmin- sprøyter neste gang jeg blir gravid.... Kommer til å takke ja til det, og samtidig ta Crinone. Men... Hva har dere evt blitt anbefalt av Klexane eller Fragmin? Har hørt en gang at Fragmin virker mer "naturlig", men legen sa at de brukte mest Klexane, men at dette var forskjellig. Grunnen til at han anbefaler meg dette er mine 2 MA og 1 (kanskje 2 SA), og at jeg har en APC- resistens. Min APC- resistens gir ingen indikasjoner eller retningslinjer på bruk av heparin (sprøytene), men han mente at dette var nødvendig å prøve like vel etter disse abortene.. Så får vi se! Hvis legene ved sykehuset der jeg bor ikke ville skrive ut resept til meg, sa han at han kunne gjøre det. Han nevnte at legene har svært ulik praksis når det gjelder bruk av disse medikamentene. Har også hørt om en som hadde fått beskjed om å starte med sprøytene allerede rundt eggløsningstidspunktet. Hvis hun ventet til positiv test, kunne det alt være for sent sa legen til henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå