Gå til innhold

Da er jeg klar for ultralyd i morgen!

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Nå har jeg strikket ferdig lykkesokkene som jeg skal ha med meg på ultralyden i morgen. Ett par skjønne babysokker. Gjorde dette sist og da gikk det jo!!! Så da kan jeg jo ikke gjøre det denne gangen!!! For da går det heeeeelt sikkert galt!!! :)

Så i morgen har jeg med meg lykke til ultralyden. De skal være med meg gjennom hele prosessen. Uttak og innsetting, og ja.. alt skal bare gå bra!

Skal sy dem sammen i kveld! Gleder meg til i morgen. blir spenennde.

Andre ting jeg har gjort før ultrralyd... barbert leggene! :) Synes det er greit jeg.. skal jo tross alt ligge der med bena i sky! Om de ikke bryr seg om det, SÅ gjør jeg det! :)

Har handlet inn hårfarge som jeg skal farge håret med dagen etter uttak. Sånn at jeg de to første mnd etter innsetting ikke farger elle rputter masse kjemikaler i håret.

Så DA er jeg klar!

håper på mange egg av TOPP kvalitet!!! OG at det blir uttak/innsetting tiiiiidlig neste uke ! :)

Hurraaaaa...spennende :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10498426-da-er-jeg-klar-for-ultralyd-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ååååå.. ikke lenge til nå.. dagen er i dag.. håper dette blir en GOD da... starten på jakten på gode befruktede egg som deler seg heeeelt slik som de skal :)

Johoooooo... er såååå spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...