Gå til innhold

sitter her å gråter samboer slem =(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her å gråter =( samboeren min er så slem =(

 

klikka fordi det var litt rotete som nå jeg selfølgelig har rydda=(

 

Han mente at det var en selføle at jeg ryddet siden jeg er sykemeldt pga graviditeten.

 

Er skikkelig lei meg, prøver faktisk å gjøre hyggelige ting for han hver dag, men han setter ikke pris på det!

 

selv når han ser jeg gråter og jeg sier hold rundt meg, så sier han du kan ikke si hva jeg skal gjøre og jeg vil ikke holde rundt deg=(

 

vi skal faktisk ha en liten unge sammen, han burde skjønne at hormonene mine gjør at jeg er lei meg osv =( men han driter i meg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm..kanskje har bør lese litt om den gravide kvinnen og vite at dette er tiden for støtte, tålmodighet og kos. Utfordrende nok å være gravid om en ikke må tenke på forholdet og. Prøv å prat med han ordentlig en dag...god kommunikajson er kjempe viktig. Særlig når barnet kommer også :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, skjønner hva du mener, min samboer er og litt sånn, ikke like ille...jeg er ikke sykmeldt, men er kjempe trøtt og sliten etter en lang dag på jobb..vi har en valp som jeg må bære opp og ned trappa når hun skal ut å tisse, spør om han kan gjøre det, men nei, det gidder han ikke til tider, jeg hadde en sa for snart 6 uker siden, (er nå gravid igjen) og vil gjerne være litt mer forsiktig, veit ikke om det har noe å si da, men...jeg tror ikke disse mannfolka forstår hva kroppene våres går igjennom, de skulle bare visst...får håpe han skjerper seg snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du skal forsøke å forklare konseptet sykemeldt? Da er man i så dårlig forfatning at man ikke kan ha full fres hjemme og rydde og vaske i hytt og pine. Du er ikke på noen jævla ferie!

 

*provosert*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Stakars deg. Akkurat dette opplevde jeg også fra min samboer. Han skjønte heldigvis mer etterhvert. Jeg var driittrett i begynnelsen av svangerskapet og orket ingenting. Jeg kunne sovnet i stående og hadde ikke overskudd til noenting, noe av grunnen til at du kanskje er sykemeldt også. Du er ikke nødvendigvis hjemme pga ferie og fordi du er en slappfisk. Du kan bli sliten både fysisk og psykisk og du finner ikke noen krefter til å gjøre rent eller rydde osv. osv. Selv fikk jeg noen kommentarer fra min kjære, og jeg overreagerte nok grunnet hormoner, dessuten forstår vi ikke at de ikke forstår hvordan det er selv om det faktisk er ganske logisk! De skjønner ikke hva som skjer med oss og usikkerhet fører til at de slenger meldinger og sårer oss. Prat sammen, han kan kun lære og forstå igjennom det du sier ev. det du gir ham av lesestoff om emnet...-Husk at det er han som er på jordet og ikke du! Ikke la han såre deg, du vet at du gjør ditt beste ut i fra tilstanden du er i. Til sist, de 3 første mnd er kjeepe mtp at man mister overskuddet, så kommer det 3 mnd der du føler deg som superwoman, dvs overskuddet og lyst og motivasjon til å gjøre noe kommmer tilbake. Du blir happy og din kjære blir happy... Så går du inn i de 3 siste, da vil du føle deg sliten og har manko på overskudd og lyst til noe som helst. Ikke får du lyst på å dulle for ham, men du vil at han skal dulle med deg. Du trenger igjen masse omsorg og hjelp til de små dagligdagse ting! Du blir sårbar og lei deg for at du ikke orker å gjøre en dritt i hjemmet. Dett er helt naturlig! Bli sint, kommander ham til å hjelpe deg! Ikke la deg bli herset med! Du trenger masse kjærlighet og omsorg og hjelp i hjemmet. Du skal ikke bli såret og lei deg, det er HAN som IKKE LEVERER - ikke du! Lykke til! Hormonoene går opp og ned, og noe som sårer oss kvinner er kommentarer på gjøremål i hjemmet. Ingen mann i 2007 kan si noe slikt til en gravid kvinne! Med en gang du gråter skal han holde rundt deg og gi deg trøst. (Sorry langt svar, er hormonell selv. Og sliten og i 9.ende mnd)... Lykke til! Klem Eggedosis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter =) det er det som er så deilig å skrive her, dere støtter en alltid.

 

er ganske forbanna nå,. Mistet forrige gang tvillinger i 11 uke, synes han burde ta litt hensyn!

 

Hvis han ikke skjeråper seg så drar jeg fra han!

er ikke en jente som krabber på knerne for han ass!

 

 

er ikke bare jeg som har en uforstående samboer.

 

Lykke til jenter, ikke la mannfolka såre dere! Skal ikke la min såre meg ihvertfall! da kan han glemme å se babyen ihvertfall!

 

 

Skal legge meg jeg nå, er så rritert og lei meg!

 

 

Sov god alle sammen, og takk for all støtte og svar.

 

stoor nattaklem til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...