Gå til innhold

Hjelp som jeg spiser,er det normalt?


Alves

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Fant ut for to uker siden at vi venter et lite mirakel...Og jeg er i dag 6+5 uker,og spiser hver andre time omtrent,og drikker saa vanvittig mye vann.Har ikke lyst paa noe sötsaker,bare mat og vann...

Blir litt skremt,siden de fleste begynner vel aa legge paa seg ved 12 uker,saann ca. Eller har jeg tatt fullstendig feil?

 

Hvordan er det med dere andre i denne startfasen av graviditeten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 6 + 4 og har det akkurat som deg!! Spiser jeg ikke hver andre time ca blir jeg kvalm. Men prøver og være litt obs på hva jeg spiser så det blir mye gulrøtter og frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er normalt. Jeg er akkurat 10 uker i dag og heldigvis har sulten roet seg ned. Men når jeg var i uke 8 og 9 var jeg helt skrubbsulten hele tida, faktisk veldig plagsomt. Prøvde å tenke at jeg skulle spise litt sunt. Var faktisk oppe kl. 0130 på natta og stekte pannekaker!!! Det ble jo jentene glade for da når de våknet opp til rester neste dag :) Men nå har det altså roet seg og er heller ikke så oppblåst i magen som jeg var en stund, og jeg har faktisk ikke gått opp i vekt enda.

 

Å drikke masse vann er jo super bra, der er ikke jeg flink nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde det sånn forrige gang også. Måtte stå opp midt på natta og spise. grudde meg for å gå på besøk hos andre om kvelden, når jeg bare fikk mat en gang! Lo når jeg leste at andre også hadde det sånn og "ikke kunne gå i postkassa uten å ta med matpakke"!

 

Nå er det sånn igjen og det er slitsomt. Er nå 8+5 og jeg har lyst til å spise alt. ¨

 

Blir så sliten av å lese om at graviditet ikke krever mer enn 2 brødskiver ekstra i slutten av svangerskapet. Til det har jeg bare en ting å si:

 

HA HAH AHHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag og har den siste tiden stort sett sovet og spist. Har nesten vurdert å stå opp om natta for å spise for jeg blir så kvalm om morningen og kaster opp. Har isteden endt med at jeg har lagt meg stappmett og kastet opp på morningen av sult. Jeg har vanligvis høy forbrenning, men nå har den gått over alle forventninger. Er stort sett sulten en time etter siste matbit. Spiser mye frukt og prøver å være flinkere til fisk. Men ikkeno hjelper; mat, mat, mat.....

Det positive er at jeg har jo ikke lagt på meg et gram heller det motsatte... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...