Gå til innhold

finnes det noen bergensere her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

*heia BRANN!!! Gullet ska hem*

Det må da finnes noen av oss her? Er jo ikke bare jeg som skal på føden i april:o)

Fikk nr1 13.03.06 og venter nr 2 26.04.08

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg er ikke bergenser og heier på HamKam (selv om jeg virkelig håper at Brann vinner serien) men har vært bosatt i bergen de siste 5 drøye åra. Og trives godt her borte.

Venter nr.1 den 13/4 :)

Skrevet

heia!!! eg er fra bergen og ja gullet skal hem... brann er best!!!

g har termin 1-4april... litt uvist enda... får nok endelig termin på ul på haukeland... anette_21

Skrevet

Jepp, jeg bor i Bergen og har termin 14. april. Jeg tror nok vi må være flere - det var snakk om treff når vi har begynt å få mager - det kunne vært kjekt? Klikk på BIM-treff i venstre marg for å se info om treff i Bergen.

Skrevet

Hehe..ja, Gullet ska hem!!!

Jeg fikk nr 1 24.09.99 og venter nr 2 mellom 12-15 april, får endelig bekreftelse på UL på KK :o) Så det blir vel 8,5 år mellom mine, veldig spennende å begynne "på nytt"!!

Ha en strålende dag her i Bergen by :o)!!!

Skrevet

Hei

Eg er ikkje Bergensar, men heiar så klart på Brann. Eg har budd i Bergen i tre år. Vi skal ha vår fyrste 23 april. Dette er spennande.

Skrevet

Bergenser her - jeg venter barn i slutten av april, det blir tredje barn, har to gutter fra før.

Skrevet

heia brann ja,,,=) har termin også ca. den 26.04.08 , er første mann for min del=)

Skrevet

I År SKA Gulle Hem =)

Jeg er 24 år og Venter oxo nr to, fikk første 23.06.04, og har termin 16.04.08 så jeg er 12 uker i dag =)) Jippi jippi!

Bor ikke helt i bergen da... he he, bruker ett kvarter med bil inn yil sentrum ;) Hvor gammel er du ?

Skrevet

Hei hei! Jeg har bodd i Bergen i 7 år og begynner å føler meg som en ekte bergenser :) Vi fikk nr1 17.10.06 og nå har jeg termin 16.04.08. Så da blir det bare 1,5 år i mellom! Hadde vært kjekt med et Bergens-treff etter hvert!

Skrevet

hei hei;-)

Har termin med 4 barnet 14.april

Noen som skal på bim-treff 10.oktober??

Skrevet

Heia Brann ja:-)

Er ikke fra Bergen, men heier stort!

Jeg venter den første 14 april. Skal flere på treff onsdag 10?

Skrevet

Jeg har iallefall veldig lyst! Har du vært på slike treff tidligere?

Skrevet

Jeg har termin rundt 10 april..Er i uke 14 nå. Jeg flytter vel til Bergen rett før termin.Det skal bli travelt og spennende..

Skrevet

Hei! Har termin ca 2. april og har to gutter født i -02 og -06 fra før. Tenker litt på å gå på treff 24. oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...