silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 27. september 2007 #1 Del Skrevet 27. september 2007 har skrevet her inne før fordi jeg var så nervøs for samtale om ks pga tøff fødsel med førstemann og ble i grunnen overtalt til vaginal fødsel på den samtalen jeg var til, nå har imidlertid ting blitt litt forandret kan du si.. ble lagt inn sist uke med akutt nyresvikt på høyre side, de visste ikke hva det var så det ble lagt inn stent fra nyra mi og ned i blæra( sorry forklaringen) fordi jeg kom meg ikke på do,de trodde det var nyrestein.. ble sendt hjem etter tre dager med paralgin forte,fikk 3 dager etter dette samme greia igjen og ble lagt nn på nytt,viste seg at det var infeksjon der de hadde lagt inn stenten (som er en slange) så da ble den tatt ut igjen (!). ble skrevet ut dagen etter den ble fjernet og ble fulgt opp veldig bra i.f.t. den lille i magen,han har det heldigvis helt fint og det er ikke noe som har preget han takk og lov! konklusjonen til legene var at det er han lille i magen som presser på nyren min slik at jeg når som helst kan risikere å få dette drittet igjen(!), fått streng beskjed om å kun ligge på venstre side ut svangerskapet. jeg skal inn på ny samtale om ks om 4 uker til,dette bør da for faen meg være grunnlag for ks?! jeg har traumer fra sist fødsel og nå i tillegg dette!! hva hvis den lille henger fast slik som nr 1 og da i tillegg presser på nyra mi? da får jeg jo nyresvikt midt i fødsel! noen som har opplevd dette? takker for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10497596-nyreproblemer-og-ks/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 27. september 2007 oxo er jeg i uke 26 nå glemte skrive det oppi alt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10497596-nyreproblemer-og-ks/#findComment-10497610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå