Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hadde en MA for seks uker siden. Begynte å ha litt blodaktig slim i går, og veldig kraftige mens smerter i underlivet. Gjør veldig vondt når jeg klemmer på området rundt livmora der det gjør vondt. I dag bgynte det å blø litt mer, mørkt blod, og smertene er fortsatt like vonde. Er nesten uutholdelig. Noen andre som har opplevd krafige mens smerter når dere får mensen igjen etter en MA? Er tidligere ikke plaget med smerter ved mens.
mamma*29 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 det er helt sikkert mensen du har fått! Det stemmer både med tiden og beskrivelsen....Første mens etter en abort er ofte mye kraftigere, mer smertefull og varer lenger enn en vanlig mens! etter min SA, så varte 1.mens i 2 uker....... Så du trenger nok ikke å uroe deg, det er nok kroppen som begynner å fungere igjen! kanskje noen rester som skal ut..... lykke til!!!
tictac_83 Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg fikk påvist MA 26.8 - skulle vært 8 uker, men foster var ikke mer enn 6 uker gammelt. Tok "hjemme løsningen" og fikk med meg pille som jeg tok. Blødde kraftig i 3 uker, før det så ut som om det skulle gi seg.. Men så va det på'an igjen! Kraftige blødninger hver dag i litt over to uker. ringte sykehuset en del ganger om dem mente det kunne være mensen, sett at blødningene varte lenge og var så kraftige.. For første gang på over en måned ser jeg ikke et eneste blodspor i dag, hurra! Egentlig rart, for jeg har kraftige menssmerter enda. Det vil si at jeg fikk igjen mensen rett etter at jeg var ferdig og blø etter MA'en min. HVIS det stemmer at det var mensen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå