Gå til innhold

er såååååå kvelm!!!


Fullrulle86

Anbefalte innlegg

er så kvalm at jeg ikke vet hvir jeg skal gjøre av meg... huffåhuff... åsså skal jeg tilbake for fullt på jobb på mandag... lurer på hvordan det går jeg! vært sykemellt denne uka pga blødning, men legen sier graviditet er ingen sykdom derfor er ikke kvalme sykemellingsgrunn... huff,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er SÅ kvalm, hvordan skal du klare å gjennomføre jobben din. Sitte og rugge frem og tilbake og brekke deg? Synes du skal bytte lege hvis han ikke gir deg sm, for klarer du ikke, så gjør du faktisk ikke det!! Man finner ikke på det, det er jo kjempefælt å være så kvalm. Uff, håper det gir seg snart. Jeg er i samme båt, men med sm. Det hjelper å ta det med ro, da blir man mindre kvalm. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud? får du ikke sykmelding for kvalmen din??????? var ikke spørsmål om noe annet til min lege...huff synes synd på deg jeg nå....hadde skifta fastlege fortere enn han hadde sagt kvalm jeg da....

 

sykmeldt i tre uker jeg (i min 2 uke nå, fikk forlengelse) på grunn av kvalme og oppkast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BYTT LEGE!!! eller prøv å snakk med legen din og si at kvalme er definitivt en sykemeldingsgrunn.. Enig med de andre svarene. Dette er ikke noe man finner på. Det er knalltøfft å være kvalm. Jeg er selv sykemeldt i 2.uke nå pga.kvalme. Klarer ikke jobbe. Stress gjør meg veldig kvalm og jeg brekker meg.. Er også svimmel. Nei, kjære deg dette må du ikke finne deg i.. Det er deg selv du skal tenke på nå, og da skal du roe ned og ta det helt med ro..

 

Lykke lykke til!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...