Gå til innhold

Æsj...håret mitt blir fett med en gang! Andre?

Anbefalte innlegg

Ufattelig kjedelig å måtte vaske håret hver dag, spesielt siden jeg har langt hår..Har prøvd å drøye det en dag, men da blir håret bare sååå ekkelt! Når kvisene i tillegg popper opp over alt, så føler jeg meg ikke særlig digg!

Noen som vet om noen shampoer eller hårkurer som kunne vært bra? Er gansk tørr i hodebunnen også..alltid slik når høst og vinter kommer!!

Noen som sliter med samme problemet? Håper ikke det fortsetter gjennom hele svangerskapet, ser ikke for meg at det er like gøy å måtte stå et kvarter i dusjen hver dag med gedigen mage...

Ikke negativ jeg =) hehe....

Fortsetter under...

Har det akkuratt slik jeg også. Har heller ikke tenkt på at det kunne ha noe med graviditeten å gjøre. Føler meg nesten litt skitten for tiden. Kvisene strutter og håret er helt umulig. Håper å tror at det vil gå over om en stund og at vi kommer til å føle oss flott som bare det!!!

Samme problemet her også, blir fort fett å mye kviser i tilegg. Sier man ikke om man venter jente stjeler dem skjønnheten fra mammaen sin, men venter man gutt er det omvendt. Har stemt på meg dem 2 andre gangene. Men mye kan nok legges til hormonene i kroppen også. Men jeg var aldri så pen som når jeg ventet gutten, da var håret glansfullt, ingen kviser tec.

Jeg har ikke akkurat fett hår.. men jeg har alltid hatt veldig mye volum nært hodebunnen liksom. Nå ligger det helt flatt.

Å huden min... off... har fått masse kviser rundt munnen, og litt smånupper i panna. :/

Håper det ikke pleier å vare hele svangerskapet ??

Annonse

Jeg tror jeg er heldig. ingen kviser når jeg er gravid, mn når jeg ikke er gravid kommer kvisene rett førmensen.. *tror jeg er litt omvendt* hehe.. Men håret treng hyppig vask... var å farget året mitt nyrlig,ble litt bedre..=)

Hehe.. der forklarte plutselig det merkelige håret seg..

Og Au for noen kviser som popper opp. Underhudiske terroristkviser (heldigvis bare 2 stk da, kan kanskje ikke klage da.. hehe)

:)

Kjenne meg godt igjen der jah...domma fett håre=(

å huden ikkje minst, har aldri hatt sånnein fettet hud å masse kviser, men nå poppe di opp ein itte ein=(

LEIT!! så har kjøpt ein goe rense krem på parafymelle, den e kjempe goe=) å ikkje dyre hell tror ann kosta 195-200 kr...=)

men shampoo har eg ikkje fonne ennå så eg sleppe å vaska håre kver dag...!

Jo, har hørt det der om at jenter "stjeler skjønnheten". Får håpe på jente da, i og med at jeg ser ut som et uvær =) Hehe...men er jo verdt det uansett åssen jeg ser ut! Men håper det blir mulig å se skjønn på ultralyden!

Skal spørre en frisør etterhvert, men vil vente til graviditeten er "offentlig", så er det kanskje mulig å få en shampo som er mer tilpasset (hvis ikke dette bare er ønsketenkning da...)

å så godt å høre at flere ikke føler seg helt "freshe"... Må dusje hvertfall en gang om dagen, noen ganger to, helt håpløst med flat hår og kviser. Føler også at jeg svetter mer en tidligere.. Flere...???

jeg merket å at håre blir fort fett. var hos frisøren å kjøpte en shampo for oily scalps. å den hjelper. den koster et par hundre kroner, men er jo værd d.

men jeg er ikke plaget med kviser.. men har aaldri vært plaget m d.. får alle kvisene i hodebunnen:p

ja kan vel bare hive meg på den bølgen. Vurdere å klippe av hele stasen.

Har begynt å få kviser oppover i hodebunnen ved tinningen. Skikkelig vondt å plagsomt. Dessuten har jeg veldig fet hud og masse små kviser i panna.

Men det hører liksom med når man er gravid.

Annonse

jepp.. håret er fedt.. skikkelig å.. irriterende!!! Har heldigvis itte fått så mye kviser i ansiktet enda,men noen på ryggen..

Når d gjelder håret så har jeg funnet ut at Flassshampo er super.. Head & Shoulders bruker j, å den funker som f.... , men j kan itte bruke balsam etterpå da, for da er heile vaskinga bortkasta.. :D

Har fått kjempe mye kviser, både i ansiktet og i begynnelsen av hårfestet ved tinningene og i nakken. Og ja håret blir kjempe fett etter en dag! :-( utrolig kjipt....men kanskje det bare er nå helt i begynnelsen av svangerskapet...?! håper jaffal det. Var hos frisøren, og hun hadde ikke så mange gode råd.....

• 2 uker senere...

Ja!!! Har kjøpt en god frisørshampo som skal gi volum og gode greier, men blir bare fett og ekkelt... Prøvde Head&Shoulders i går, og den var god! Har også en Nesle-shampo på Bodyshop som er spesielt for fett hår. Den rensker skikkelig opp. Ellers har jeg også masse kviser alle veier - vonde er de også!!

Har faktisk helt motsatt problem enn alle andre på denne tråden: håret mitt har blitt tørt, samme gjelder huden. Hadde litt ekstra kviser i begynnelsen, men nå ingenting. (8+0). Fett hår er kanskje mer irriterende enn tørt hår, men uregjerlig er det nå uansett.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...