kokosyklus Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Noen med erfaringer?¨ Jeg har hele tiden tenkt å ha trehjuling, helt til vi fant denne. jeg så for meg en trehjuling med løst forhjul, siden vi bor i byen. Etter å ha lest her inne om de som velter går vi for 4 hjul iallefall. Jeg tar ingen sjangser.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg har kjøpt en brukt Teutonia Prestige. Grunnen til at jeg kjøpte den var at den er veldig lett (bor opp en bratt bakke). I og med at jeg kjøpte den brukt kan jeg angre meg hvis det ikke var riktig. Jeg slet veldig med å bestemme meg mellom Prestige og Spirit s3, så får vi se om jeg angrer meg etterhvert. Har jo ikke begynt å bruke den enda. Hvis du bor i by tror jeg faktisk jeg hadde gått for Spirit, den tror jeg heller ikke velter så lett. Det som forundrer meg er at det ligger veldig mange 1 år gamle Spirit på finn.noog hva er årsaken til at de selges så tidlig. Prestige finner du nesten ingen av på finn, men jeg tror ikke de er like vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå