Gå til innhold

Pepperoni & skinke på pizzaen, kan man spise det ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo så mye rart man ikke kan spise, rart det ble onger før i tiden.

Kan man spise slike ting, det er jo varmebehandlet ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinken på pizzaen kan du trygt spise! Men man skal ikke spise fårepølse eller pepperoni når man er gravid! Savner pepperonien jeg også.....og skal så snart barnet er født(er jo lenge til da, men verd å vente:-) ), spise en stor peppes pizza med pepperoni og drikke en iskald cola til:-). Cola skal man jo heller ikke drikke når man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan trygt spise fårepølse og pepperoni. En kan drikke cola også, men i moderate mengder. Max en liter i døgnet er anbefalt, men jeg for min del begrenser meg til et glass når jeg er ute og spiser og skal kose meg. Spis det du har lyst på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

unnskyld for mitt gale svar da, jeg var såå sikker på at ikke cola og pepperoni kunne inntas! Men etter alle disse andre svarene her nå:), skal jeg jammen spise meg litt pepperonipizza selv en dag nå. Gleder meg:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare kose deg med det du har lyst på! :)

Det er koffeinet i cola som ikke er bra for babyen. Men littegrann i ny og ne skader ikke. Du bør derimot holde deg unna sånne drikker som inneholder mye koffein, f.eks. Red Bull, og Battery og sånne energidrikker (det er iallefall det jeg har fått vite av legen.)

Det er jo ingenting som er så godt som iskald cola, spesielt til en rykende fersk pepperonipizza fra Peppes, så det må en kunne unne seg iblant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...