Gå til innhold

hei, lenge siden sist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... det at jeg har vært borte betyr ikke at jeg har blitt gravid, men at jeg har havnet på IVF lista... men men.. er ved godt mot, litt trist at det er mange kjente her enda, men plutselig er alle over på 1.tri.....

håper det iallefall...

jeg er skal igang med første forsøk nå. begynner på nesespray om 2 uker... spennende dette her assa...

Fortsetter under...

Skrevet

hei på du...

lenge siden jeg har sett deg her nå ja....

skal i gang med 2 ivf vi nå....medisinene kommer i morgen...

uttak ca uke 45....

både gleder og gruer meg...hehe!

du får ha en masse lykke til!

Skrevet

huff ja, vanskelig greier, jeg kjenner jo at jeg ikke gleder meg like mye når jeg hører om hvor mange forsøk enkelte må ha, tenker liksom at det skal gå på første forsøk jeg, men det er jo ingen selvfølge akkurat.

lenge siden du hadde det første forsøket eller?? jeg skal vel ha uttak 15/11 ca... klarer jo ikke vente vettu... men men

Skrevet

hadde første forsøk i august vi...testa negativt på rd 13....begynte å blø samme dag...men helt greit det altså...var bare å ringe inn å spørre når neste runde ble...

like greit å teste negativt med en gang...heller det enn å miste etter noen uker....

men har sett mange som klarer det på første forsøk også.... :)

Skrevet

hvilket sykehus hører du til da?? er du fornøyd der du er??

vi skulle egentlig ikke inn før etter jul men pga avbestilling kom vi inn denne uka, så det var deilig å slippe og vente lenger. da kan det jo bli en julegave... hehe

Skrevet

hører til st.olav vi...er kjempefornøyd jeg hvertfall....litt mye styr om en skal på ul på en fredag da...men det er fordi da skal alle som har forsøk uka etter ul....så blir litt sånn samlebånd...hehe....men ikke ille for det altså...hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...