Gå til innhold

Bi lyd på hjertet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk jo så klart fnatt eg når legen sa Mari hadde dette ..

Skal på kontroll og sjekke det om 6 mnd...

Andre som har fått slik beskjed på kontroll...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke vi, men nevø... Og innen en oppnevnt tid som legen sa var det borte... heldigvis.. Krysser fingrene for dere..

Skrevet

Ble heilt satt ut eg når han sa det... Har jo lyttet på ho før uten at det har vært noe da...

Og 6mnd virker no som uendelig lenge til..

Skrevet

Ikke hyggelig å få en sånn beskjed nei, får håpe det er borte ved neste kontroll:)

Skrevet

Huff, da! Hold oss oppdatert på dette. Du kan jo gå til en annen lege og få en second opinion, kanskje det gjør det litt lettere å "godta". Eventuelt får du det jo avkreftet.

klemmer litt på deg og Mari, jeg!

Skrevet

Nei dettte er ikke kjekt å gå å gruble på i 6 mnd! Men en bilyd på hjerte trenger ikke være noen ting, og som det er nevnt over her kan den bli borte igjen....Så vi får håpe på det!

Skrevet

Huff da! Men som de sier her så kan hun jo fint vokse det av seg. Er ikke noe gilt å vente i 6 mnd da. Men hadde de trodd det var noe alvorlig så hadde de ikke ventet 6 mnd!

Skrevet

Ville bare si at vi var på sykehuset og fikk sjekket gutten min på 3 1/2 på torsdag i forrige uke.

Legen oppdaget en bilyd på hjertet i august, og vi fikk henvising med en gang vi.

Gutten vår hadde en "syngende friskt hjerte" som legen kalte det, dvs en veldig vanlig bilyd (Stills bilyd) som ikke er farlig i det hele tatt.

Synes det var veldig lenge å vente i 6 mnd, for bekymret vil en jo alltid være før man får vite årsaken. Ikek finn deg i det du. Ring og mas litt :-) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...