polarn & pyrene Skrevet 27. september 2007 #1 Del Skrevet 27. september 2007 Fikk huset tirsdag kveld og i går malte jeg hele soverommet. Mannen og min pappa holder på å spikrer opp panel i stua og håper påå bli ferdige på en ukes tid. Hadde tenkt å få inn seng og ett fungerende kjøkken nå til helgen og inn med Siri sitt rom. skal på ikea å kjøpe nytt rom til siri for nå begynner hun å bli litt stor for sprinkelsengen.Hun skal på ett eget prinsesse rom som hun sier. Gleder meg nå til å komme inn i hverdagen igjen og etter jul skal vi i gang med neste mann sitt rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. september 2007 #2 Del Skrevet 28. september 2007 Åh, den perioden der er gøy og slitsom på en gang - bor dere i huset samtidig som dere pusser opp?? Her pusses også prinsesserom opp, men det går treeeegt. Jeg nekter å sparkle (kan det ikke og blir dertil sinnsykt sur hvis jeg prøver meg) og gubben har nettopp hatt/har senebetennelse i skulderen, så da blir lite gjort. Men så fort det er ferdig er det min tur til å male, legge parkett og dekorere - gleder meg masse. Og ikke minst til å putte Matilde inn der når det er ferdig. Og få flyttet alle lekene vekk fra stua - nesten alle i alle fall ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2007 Enn så lenge bor vi ikke i huset nei. Men skal få inn seng en våres og ett fungerende kjøkken til helgen så kommer vi til å sove der de dagene det blir seint. siri bor hos ho farmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. september 2007 #4 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, det er både gøy og kjedelig å pusse opp sånn, for en har lyst å bli ferdig med en gang...Og gleder jo seg sånn til å få det klart... Snuppa har også antydning til prinsesserom.. Med kosekrok i ene kroken.. -Og der skal hun sove. Ikke snakk om at hun skal sove i senga si... hmm... Altfor koslig med kosekrok mao... Gratulerer med spiren forresten!! Når kommer h*n? glad det ikke er meg..hehe... Har mer enn nok nå... Men det er så koslig med alle andre som skal ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 28. september 2007 spiren er bregnet ca 15 mai.Morosm det ja, men passet litt dårlig nå, men vi tar det som det kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. oktober 2007 #6 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lykke til med oppussingen da!! Jeg har forresten termin 21. mai så det var litt artig da! Da kan vi syte litt sammen! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå