Gå til innhold

April: Fått huset og holder på å pusser opp....

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Fikk huset tirsdag kveld og i går malte jeg hele soverommet. Mannen og min pappa holder på å spikrer opp panel i stua og håper påå bli ferdige på en ukes tid. Hadde tenkt å få inn seng og ett fungerende kjøkken nå til helgen og inn med Siri sitt rom.

skal på ikea å kjøpe nytt rom til siri for nå begynner hun å bli litt stor for sprinkelsengen.Hun skal på ett eget prinsesse rom som hun sier.

Gleder meg nå til å komme inn i hverdagen igjen og etter jul skal vi i gang med neste mann sitt rom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, den perioden der er gøy og slitsom på en gang - bor dere i huset samtidig som dere pusser opp??

Her pusses også prinsesserom opp, men det går treeeegt. Jeg nekter å sparkle (kan det ikke og blir dertil sinnsykt sur hvis jeg prøver meg) og gubben har nettopp hatt/har senebetennelse i skulderen, så da blir lite gjort. Men så fort det er ferdig er det min tur til å male, legge parkett og dekorere - gleder meg masse. Og ikke minst til å putte Matilde inn der når det er ferdig. Og få flyttet alle lekene vekk fra stua - nesten alle i alle fall ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge bor vi ikke i huset nei. Men skal få inn seng en våres og ett fungerende kjøkken til helgen så kommer vi til å sove der de dagene det blir seint. siri bor hos ho farmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er både gøy og kjedelig å pusse opp sånn, for en har lyst å bli ferdig med en gang...Og gleder jo seg sånn til å få det klart...

Snuppa har også antydning til prinsesserom.. Med kosekrok i ene kroken.. -Og der skal hun sove. Ikke snakk om at hun skal sove i senga si... hmm... Altfor koslig med kosekrok mao... :)

Gratulerer med spiren forresten!! :) Når kommer h*n? glad det ikke er meg..hehe... Har mer enn nok nå... Men det er så koslig med alle andre som skal ha.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppussingen da!!

Jeg har forresten termin 21. mai så det var litt artig da! ;)

Da kan vi syte litt sammen! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...