Gå til innhold

April: Gruer med litt fremover nå jeg.

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

For kjenner jeg meg rett kommer jeg til å begynne å få mage allerede nå i desember. Jeg er kjempe kvalm hver morgen og kan ikke spise mat nesten.

Men mitt problem nå er jo att jeg begynte ny jobb for 3 uker siden og jobber bare 50%.Er også på prøvetid frem til februar. HVORDAN SKAL JEG Å FREM Å SI DETTA TIL SKJEFEN??????

Har dere noen fin måte å si det på eller er det bae å hoppe i det rett før magen begynner å syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er det du har termin igjen?

Jeg tror jeg ville sagt det når de "usikre" ukene er over, dvs når du er rundt 12 uker. Drit i om du begynner å få litt mage - ingen som tør å spør rett ut om sånne ting likevel - mulig du bare har "lagt på deg litt"? Hvis ikke du får typisk tutemage med en gang da ;o)

Og når tida kommer for å si det så trenger du jo ikke få det til å høres ut som det var så veldig planlagt. Vi hadde ei dame på jobb hos oss (i en annen avdeling som hun var ansatt som sjef for) og hun var gravid før hun begynte i jobben men visste (eller "visste") det ikke. Halvåret etter hun begynte skulle hun ut i permisjon, men vår felles sjef tok det veldig fint. Ala "sånn må man bare forvente når man ansetter unge, etablerte damer". Så tror ikke du trenger å se så mørkt på det, hvis ikke du har fått høre teite ting fra før av ang liknende situasjon :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terminen er ikke før i mai så jeg kommer ikke til å si noe før nærmere desember/januar tror jeg.

Og det er ikke noen vei for bi nå lenger.

Takk for noen trøstende ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...