Gå til innhold

None som har ønsket seg jente og fått gutt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har (av mange forskjellige årsaker) ønsket meg så veldig en jente i mitt første svangerskap. Nå viser det seg at det ble en gutt - og jeg har altså ikke hatt noen stor skuffelse over det. "Alle" sier at man uansett ikke ville byttet det barnet man får. Likevel så sliter jeg litt. Vet det både er utakknemlig, sært og lite sympatisk. Men jeg liker rett og slett ikke gutter så godt som jenter...Er det noen som har opplevd det samme som kan trygge meg litt på at jeg vil bli en like god mamma for an gutt og at jeg får sterke følelser for han selv om jeg ønsket en jente??

Er redd for at jeg skal mislykkes, selv om jeg allerede merker at jeg er kjemperedd for han og er glad i han...

Fortsetter under...

Så fort denne lille gutten ligger i armene dine og du kan fole han og kjenne han, kommer du til og glemme at du har hatt noen av disse tankene. Garantert!!!!!

Man tenker gjerne alt for mye når man er gravid. Spesiellt forste svangerskap. Da er alt så nytt, og man har så masse tid til og tenke! Er selv på tredje svangerskap, har 2 jenter fra for og statistikken plus magefolelsen sier at dette også blir en jente. hadde vært morro med en gutt, men jef VET at så for babyen kommer, med eller uten tut, så spiller det ingen rolle!

Ikke ha dårlig samvittghet for hva du foler. Du kommer uansett til og bli en god mor og bli kjempeglad i nurket ditt.

Jeg har tre gutter, og når jeg fikk siste mann opplevde jeg at folk sa stakkar, til meg. Nå var det vel liksom på tide jeg fikk jenta. Jeg ble så provosert, for jeg lå jo med den vakreste ungen i armene mine.

Han er også født med ett øre, og det var det som opptok meg.

Nå er jeg bare nervøs på om det er noe galt med babyen min, om det er jente eller gutt har Ingen betydning.

Kos deg med gutten din. de er gjerne mer mammagutter og jenter ,mer pappas små prinsesser.

Jeg hører sikkert til fåtallet, men jeg føler meg ikke som en god guttemamma... Jeg ønsket som du ei jente første gang, men fikk vite at jeg skulle få gutt. Jeg ble ikke så skuffet 1. gangen, for jeg tenkte sikkert at jeg får nok jente neste gang. Når jeg så fikk vite at jeg bar på gutt nr. 2 gikk jeg rett i kjelleren. Der ble jeg resten av svangerskapet og jeg vil nok alltid savne ei jente. Jeg er ikke mindre glad i gutt nr. 2, og jeg elsker dem begge like mye. Jeg synes allikevel at gutter som sloss er det verste i verden, og da får jeg ofte tanker som "skulle ønske det var jenter". Jeg også liker best jenter, og det er vel lov?

Jeg har hele tiden ønsket meg jente, fikk vite på ul at det blir en gutt,

fikk mange forskellige følelser, skuffet og lei meg og avsmak for meg selv for at jeg følte det sånn, men ønsket om jente er altså så sterkt og jeg har i alle år trodd at jeg såklart skulle få jente for alle i familien min får jenter, og det var og et sterkt ønske fra samboer og familien på begge sider =(

Håper bare jeg klarer å snu tankene om og bli en super mamma forde.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...