Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Vi har bestemt oss for å kalle dattern vår Olivera. Ett nydelig og spesielt navn synes jeg. Er det noen mellom navn som passer? Vi Olivera Augusti er det pent? Ikke lett dette her med navn. Har heldigvis god tid på å bestemme oss.
Himmel og hav Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Olivera har jeg kun hørt som etternavn ... og for å være helt ærlig så høres det litt ut som dere ønsket dere en sønn - Oliver August, og så bare hang på noen vokaler siden det ble jente... Men ville uansett ikke hatt noe langt mellomnavn side fornavnet allerede har tre stavelser, aller helst ikke noe mellomnavn i det hele tatt, kanskje. evt noe sånt som Olivera Mia Olivera Mai Olivera Ann
Vipsenmamma Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Det høres kun ut som dere ventet en Oliver August og ikke gadd ta dere bryet med å slå opp jentenavn i navnenboken. Ikke fint i hele tatt.
Vannmann35 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Olivera får meg til å tenke på Olivero Olivenolje - ikke pent! Er også enig med de som sier det høres ut som om dere ventet gutt, men fikk jente... Hva med Olivia Augusta eller Olivia Augusti? Det høres bedre ut spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå