Gå til innhold

hei hei

mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jepp da var 1 kontroll overstått (igår)

ringte helsestasjonen idag og fikk time til jordmor skal dit den 5 november og til legen min igjen den 19 desember!(legen min ville at jeg skulle ta en tur til jordmor før jeg skal til legen min igjen) hehe betryggende å bli godt fulgt opp!

jeg lurer veldig på når magen vil begynne å vokse da! gleder meg veldig til det! og for ikke å glemme å nevne å kjenne livstegn fra den lille reka mi i magen!!!

ååå for en spennende tid vi beveger oss mot!

jeg har veldig lyst å begynne med yoga eller meditasjon men det ser mørkt ut her på østlandet! høre med jordmor jeg om hun vet om noen stedet der man har kurs i yoga og slikt! vil lære å puste ordentlig til fødselen! da jeg absolutt ikke vil ha smertestillende! jeg skal være sterk!

jeg innser nå når jeg er ferdig med å skrive at dette innlegget egentlig burde høre hjemme under "beskriv svangerskapet" jeg beklager så masse moderatorer!!!!

Men til alle dere andre her inne ha en fortryllende uke videre og kos dere med deres små vakre spirer i magene deres!!!

stor klem til Dere fra meg cathrine med reka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

er dette din første?

Venter min første i begynnelsen av juni. Mistet forrige gang jeg var gravid endte med utskrapning i uke 11 =( Men ble gravid igjen på 1 pp =)

Ja lurer oxo veldig på når magen begynner å vokse =)

Er så begymret for at det går galt i gjen jeg med spiren min =(

Hvor mange uker er du på vei og når beynte du å kjenne noen graviditetsymtomer?

stoor klem =)

Skrevet

Hei! Gratulerer så masse. Enig i at det er en utrolig tid vi har foran oss nå.. Jeg har ei jente på to år fra før, og nå er jeg gravid i 10. uke.. gleder meg masse masse...

klem

Skrevet

hei igjen til dere

jeg er i min 10-ende uke nå!! så dette er spennende

3 uker til nå så hopper jeg over i 2 trimenser og det er enda artigere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...