Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Vi venter tvillinger, og har fått vite at det er en av hvert kjønn. Vi liker veldig godt jentenavnet Saga. Hva mener dere om det navnet? Av guttenavn synes vi Troj er litt kult. Passer de sammen? Hvordan bør vi skrive Troj/Troi/Troy?
Tubbies Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Synest Saga og Troi passer veldig fint sammen!! Ville ikke brukt Troy ivertfall -det blir likt Roy...Syns Troi var finest! Grattis med tvillingene. Spennende )
Himmel og hav Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Saga og Troy var tøft! Tror jeg ville skrevet det med oy, ihvertfall hvis det er den lyden (som i Roy) dere er ute etter. Troi blir for meg et annet navn oi - som i boing, med en mer tydelig i, men det er kanhende min dialekt.
Vipsenmamma Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Saga er greit det, vet om ei jente som heter det. Troy er også fint, jeg ville valgt den skrivemåten.
Vannmann35 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Veldig eventyraktige navn - ikke noe jeg ville valgt selv, men de passer bra sammen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå