Gå til innhold

Baby med på forelesning

tussemor <3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver nå å bli gravid, selv om jeg går på skole...Og jeg vil helst prøve å fortsette på skolen selv om vi får barn.

Så det jeg egentlig lurer på, er hva dere synes om de som tar med barn til forelesninger...det forstyrrer jo medstudenter...samtidig som at det kanskje ikke er det beste for barnet?

Jeg går på en linje med maks 4 timer forelesning hver dag... og har mye praktisk arbeid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer veldig an på hvor og hva du studerer. Jeg er medisinstudent, og ei venninne hadde med seg sin nyfødte på forelesning de første 3 mnd. Det gikk helt fint. Hun bare gikk ut på gangen hvis det ble noe, og vi merket ikke noe særlig til ham.

Hvis du har en urolig unge, så blir det jo mer stress.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har tatt flere fag der folk har hatt med seg babyen sin uten at det har virket forstyrrende for de andre, er bare viktig å gå ut om babyen blir urolig. Et annet såørsmål er jo om du klarer å konsentrere deg når du har med en liten baby. Er det et alternativ at pappan tar permisjonen slik at du kan konsentrere deg om studiene?

Skrevet

Jeg er student og tenker å ta permisjon fra skolen, men samtidig så har jeg ikke lyst til å ta helt fri fra studiene. Jeg utsetter hovedoppgaven, men tenker å ta 1 eller 2 fag. Da blir jeg nødt til å ta med meg baby'n på forelesning. Vet av noen som studerer heltid og har med seg baby'n på forelesning hver dag og det går visst kjempe fint. Det som irriterer meg er at alle rundt skal være så negative. Virker som folk rundt syns jeg er helt gal som tenker på det..

Skrevet

Alt går ann. Jeg har selv valgt å være full tids student mens pappaen har tatt ut all permisjonen. Har funka veldig bra å nå vendet vi en ny baby i mars. Mitt i prasis. Jeg har planlakt å være hjemme noen dager før pappaen tar over å jeg fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...