Gå til innhold

Når kommer MAGEN??

Anbefalte innlegg

Hei hei... jeg er i uke 11 (babyen's uke 9).. har ikke antydning til mage ennå... like flat som den altid har vært... dette kan jo kansje skylles at jeg har vært kvalm å svimmel di siste 3 ukene, å ikke fått i mag så mye mat... er litt bekymret... når er det normalt at man kan se en liten mage?

hilsen liten tynn mamma i april-08

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10494620-n%C3%A5r-kommer-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er liten og tynn varer det vel ikke så lenge. Noen med bakovervendt livmor får mage litt senere, men selv hos dem tipper livmoren fremover ca 12 uker og etter det vil det kunne synes.

Selv er jeg høy og litt kraftig (ikke overvektig) og det var først da jeg var 23-25 uker at folk begynte å kommentere det sist. Da jeg var 16 uker var det usynlig i bikini.

Nå er jeg 11+6 og jeg kjenner godt livmoren over symfysen, men mage har jeg vel ikke. Klærne er litt trange men jeg har gått ned 2 kg i vekt.

Har akkurat skrevet et innlegg på 1.trimester om akkurat det samme som deg.. Hadde ikke lest dette før nå.. Jeg er i uke 10 og lurer også på om magen ikke har tenkt å komme. Jeg er også veldig kvalm og spiser lite. er tynn og spinkel. Det vet jeg har noe å si så jeg tror nok innerst inne at vi får mage snart jeg.. Vi må bare smøre oss med tolmodighet. Lykke til!

Klem

Når jeg gikk med første jenta så fikk jeg ikke mage før jeg var 20 uker på vei...når jeg var på ul så vistes ingenting på utsiden...jeg er ganske normalt bygd 174 høy men jeg har bakovervendt livmor...denne gangen har nok magen kommet fortere men er nok mye mage og mindre unge denne gangen;))

Det er nok ganske vanlig å ikke ha mage s tidlig i svangerskapet. Jeg er i uke 14, men har ikke mye til mage enda. I sv.skaps kalenderen min fra BIM står det at de som er tynne og lange skjuler magen lengre enn de som e litt lubben! Skulle nesten tro det var omvendt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...