Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 27. september 2007 #1 Del Skrevet 27. september 2007 Så da får jeg prøve å gjøre mitt for at det skal fortsette. Nå har vi fått ny pc, så da går det jo ann å skrive inlegg igjen ) Slitt litt med gamle pc, siden den slo seg av hele tiden har ikke jeg orket å skrive så mye på den.. Det slettes jo bare likevel ( Men nå er det problemet vekke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 27. september 2007 #2 Del Skrevet 27. september 2007 Ja det har tatt seg opp litt helt sånn plutselig. Kanskje det er ett resultat i dårlig vær ute. Er selv her av og på - noen dager er mer travle enn andre og når eg endelig setter meg ned så blir det egentlig ikke ofte her dessverre. Var her mer før. Men eg er her i rykk og napp... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 27. september 2007 #3 Del Skrevet 27. september 2007 Morsomt når høsten og det dårlige været kommer, for da sitter mange av oss her inne i stede. Selv kommer jeg til å bli mer aktiv så fort jeg får huset i ordning og inn med internette. Regner med att jeg er klar om ca 14 dagers tid. Enn så lenge smyg låner jeg dataen på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå