Gå til innhold

Helt nummen i høyre hånd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg våkna klokka 10 i dag så var høyrehånd/arm helt nummen, sikkert etter å fått dårlig blodtilførsel ved at jeg har ligget på sia eller noe.. Men nå snart to og en halv time senere, er den fortsatt ikke helt som den skal. Jeg kjenner liksom at den er nummen ,-ikke prikking, men den kjennes mer hoven ut. Kjennes også varmere ut, for det virker som om den har blitt fylt med masse blod.. æsj, er ikke godt dette nei...

Flere som har hadd det sånn? og hva skjer?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei. Jeg opplever å være nummen og stiv i hendene når jeg våkner. Blir bedre utover dagen, men kjenner det hele tiden. legen min mente det er fordi jeg holde rpå å få vann i kroppen.

Skrevet

uff, akkuratt det jeg hadde ønska meg nei... jaja.. men takk for svar iallefall :-)

Skrevet

Om det er noen trøst, jeg har hatt det slik i 1-2 uker (stive/nummenhet i hånd), men merker ikke ellers på kroppen at det er særlig mye vann. Har ikke lagt på meg særlig mye, har heller ikke hovne ben. Merker det kun i hendene.

Skrevet

Det var en fin trøst :-) får håpe jeg er like heldig at det stopper med dette jeg og da. Har litt i i fotene fra før, men med støttestrømper så går det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...