2nj♥ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Noen som har det på barna sine? Er den bra?
fox`y Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 jeg har den på begge mine 2 små.. er kjempe fornøyd jeg:)
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg gikk for å få den sjekket av en forsikringsekspert før jeg tok den til småtten, og han ba meg kaste hele tilbudet i bosset..! Barnet er nemlig ikke grundig forsikret ved sykdom, forsikringen fokuserer på ulykke. Så hvis barnet ditt skulle f. eks bli invalid som følge av sykdom, får du ikke en dritt... Og det er jo større sannsynlighet for at det er nettopp sykdom og ikke ulykke som rammer barnet, mente nå ihvertfall han jeg snakket med... Så jeg valgte heller en litt dyrere forsikring gjennom banken, føler meg litt tryggere da!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jepp, signerer ml86 :-) Det er VELDIG viktig å sjekke grundig opp på forhånd, og de billigste forsikringene har ofte smutthull på bl.a kronisk sykdom, invaliditet og en del diagnoser... Anbefaler deg å sjekke ut TrygVesta sin Barne- og UngdomsEkstra, den er den beste på markedet akkurat nå, er litt dyrere, men dekker alt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå